Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

20/11/2018 r.

WARTOŚĆ CAŁKOWITA KONTRAKTU

817 110 153,92 zł

WYSOKOŚĆ DOFINANSOWANIA Z UNII EUROPEJSKIEJ

984 169 193,39 zł

Tydzień 37

Opis wykonywanych Prac Projektowych

Branża drogowa -   Prowadzono prace nad projektem Stałej Organizacji Ruchu oraz nad projektem ekranów na odcinku 1 i 2 oraz prowadzenie prac związanych z KNA. Przekazano projekt Stałej Organizacji Ruchu dla odcinka 1 i 2 do Inżyniera i Zamawiającego oraz przekazano projekt Stałej Organizacji Ruchu dla odcinka 2 do ZDiZ w Gdyni w celu wydania opinii.
Branża mostowa  - prowadzenie prac nad KNA
Branża sanitarna  - przygotowywanie odpowiedzi na KNA
Branża elektroenergetyczna  - na odcinku 1 i 2 prowadzono prace nad Koncepcją SZR. Na odcinku 1 wprowadzono uwagi Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu do projektów oświetlenia. Na odcinku 2 procedowano zatwierdzenia wniosków o Warunku Przyłączenia dla SZR z Zamawiającym oraz Inżynierem Kontraktu oraz wysłano projekt do ZDiZ Gdynia do uzgodnienia.
Branża teletechniczna – na odcinku 1 analizowano praz wprowadzano uwagi IK do projektu KT. Na odcinku 2 oczekiwanie na zatwierdzenie projektu KT przez IK oraz prowadzenie praz nad KNA.
Branża melioracyjna  -  Prowadzenie prac nad KNA
Branża geotechniczna  -  bieżąca analiza i odpowiedzi na przekazywane pisma oraz ZDP
Branża architektoniczna  - Prowadzenie prac nad KNA oraz przekazano projekty rozbiórek.
Branża geodezyjna - prace zakończono.
Branża geologiczna – opracowywanie badań po odblokowaniu egzekucyjnym działek.
Ochrona środowiska i branża zieleni  - prowadzenie prac nad KNA.

Opis wykonywanych Robót

W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty – prace ziemne polegające na wykonywaniu nasypów, wykopów, warstwy mrozoochronnej, podbudów zasadniczych oraz podbudów pomocniczych (w okolicach Szemuda (ul. Obrońców Szemuda, ul. Klonowa), ul. Myśliwska, ul. Odysa, MOP Kamień, Kwiatowa, ul. Bożańska, ul. Wczasowa, ul. Stefanowskiego, ul. Polna, ul. Rolnicza, ul. Wołoszyna, ul. Rzemieślnicza, ul. Chłopska. Trwały prace przy wykonywaniu wykopów i nasypów terenu na MOP Kamień oraz układania warstwy mrozoochronnej na węzłach. Dodatkowo trwało wykonywanie nasypów, wykopów oraz warstw ulepszonego podłoża z dróg dojazdowych. Na odcinku 2 -  prace ziemne polegające na wykonywaniu podbudów zasadniczych, nasypów przeciążeniowych i wykopów w ciągu Trasy Chwaszczyńskiej. Kontynuowano prace ziemne przy węźle Chwaszczyno oraz Wielki Kack. Przy ul. Nowej Rdestowej kontynuowano prace związane z wykonywaniem nasypów. Trwało wykonywanie podbudów pomocniczych i nasypów na ZOT.

Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:
WD-70 (km 0+450) (ul. Klonowa, Szemud)– trwało zbrojenie poprzecznic P1-P3 oraz betonowanie poprzecznicy P2
WD-72 (km 1+374) (ul. Myśliwska, Szemud)   – trwało zbrojenie ustroju nośnego
PZGd -73 (2+190) (ul. Długa, Kamień)      – trwało zbrojenie i betonowanie zamków
WD-75 (3+411) (ul. Pod Lasem, Kamień) – trwał wykop do poziomu ścianek szczelnych
ES-77(km 5+080) (ul. Kwiatowa, Kamień)   – trwało zbrojenie deskowanie skrzydeł oraz ciosów podłożyskowych
WD-78 ( km 6+148) (ul. Wczasowa, Koleczkowo) – trwało zbrojenie ustroju nośnego
MS-81 (7+792) (ok. ul. Jeziornej, Koleczkowo) – trwało betonowanie fundamentu P5P, izolacja cienkowarstwowa P1L, P1P, zbrojenie deskowanie oczepu P3L, betonowanie oczepu P3L, betonowanie korpusu P5L oraz zasypka P1 i P2.
PP-84 (km 10+249) – trwało zbrojenie ścian ustroju nośnego JP
Na 2 odcinku prowadzono prace na obiekcie:
WD-92 (Tr.K km 0+834) – trwało przygotowanie platform pod wykonanie pali
WD-93 (Tr.K km 1+285) – trwało zbrojenie i szalowanie przyczółka P3P
WD-94 (Tr.K km 1+427) – trwało betonowanie przyczółka P1L oraz zbrojenie szalowanie przyczółka P2P
WD-95 (Tr. Ch km 0+747) – trwały zasypki P3
KD-99 (km 3+716) – trwało szalowanie korpusu P1
WD-100 (km 4+173) – trwała izolacja kap chodnikowych, ustawianie krawężników oraz zasypka przyczółka P3
WD-101 (km 4+500) – trwało zbrojenie i szalowanie ustroju nośnego oraz zasypka przyczółka P1 i P4
WS-102 (km 320+425) –  trwało zbrojenie i szalowanie korpusu P1 ZRP oraz betonowanie korpusu P1 ZRP
WS-104 (km 319+724 ZOT) – trwała zasypka przyczółków P1 P3 ZRL ZRP oraz betonowanie poprzecznic P2 ZRL ZRP
WS-105 (km 320+269 ZOT) – trwało betonowanie skrzydła P2.2
WD-106 (km 321+127 ZOT) – trwało zbrojenie i szalowanie skrzydła P3.1 i betonowanie skrzydła P3.1

Obiekt WD-93-95 znajduje przy planowanym węźle Chwaszczyno. Wszystkie obiekty 100+ znajdują się przy istniejącej obwodnicy, KD-99 – kładka nad ul.Chwaszczyńską

Branża sanitarna – na odcinku 1 prowadzono prace przy sieci gazowej wysokiego ciśnienia PG-2 (ul. Zamczysko), prace związane z kanalizacją deszczową S6 (ul. Kwiatowa) prace przy sieci wodociągowej PW-7 (ul. Kwiatowa), PW-9 (ul. Kielnieńska), PW-10 (ul. Wołoszyna), montaż pierścieni odciążających i pokryw oraz kratek żeliwnych. Na odcinku 2 kontynuowano prace przy kolizji z siecią wodociągową  PW-15 w rejonie Tesco. Prowadzono roboty na sieci ciepłowniczej PSC-1, PSC-4 , PSC 4.2 (ul. Chwaszczyńska, rejon komory K616, rejon Polifarb, rejon komory K619). Dodatkowo, prowadzono roboty na sieci kanalizacji deszczowej (ul. Chwaszczyńska rejon WS-102, rejon obwodnicy, ul. Krzemowa, ul. Nowa Rdestowa, rejon TESCO) oraz sieci gazowej niskiego i średniego ciśnienia (ul. Chwaszczyńska, ul. Polna i w. Chwaszczyno)
Branża elektroenergetyczna – na odcinku 2 trwało układnie kabli (PRESTOL) , przełączenie kolizji 68NN. Betonowano fundamenty pod słupy trakcyjne oraz wiercono fundamenty przy pętli Kacze Buki.
Branża teletechniczna – na odcinku drugim trwała budowa kanalizacji przy firmie PRESTOL
Branża melioracyjna -  wykonywano przepust w DD_7+890P oraz W_KO_L2(0+133), wykop rowu w km 10+450, wykop i materac przy PZŁ-60 oraz wykonano przepust melioracyjny w km 3+374.
Branża ogólnobudowlana – kontynuowano prace przy porządkowaniu terenu po rozbiórce stacji benzynowej na odcinku 2 (przy. W.Wielki Kack) oraz rozbiórkę komisu. Kontynuowano prace związane z osnową geodezyjną i z bieżącą obsługą budowy  

ZAMAWIAJĄCY
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad 
Oddział w Gdańsku

www.gddkia.gov.pl

INŻYNIER KONTRAKTU
Egis Poland Sp. z o.o.
Warszawa

www.egis-poland.com

WYKONAWCA
Polaqua Sp. z o.o.
Piaseczno

polaqua.pl