Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

20/11/2018 r.

WARTOŚĆ CAŁKOWITA KONTRAKTU

817 110 153,92 zł

WYSOKOŚĆ DOFINANSOWANIA Z UNII EUROPEJSKIEJ

984 169 193,39 zł

Tydzień 18

Opis wykonywanych Prac Projektowych
Branża drogowa - prowadzono prace nad KNA. Wprowadzano uwagi od Zamawiającego i Inżyniera do PW ekranów na odc.1 i 2
Branża mostowa  - prowadzono prace nad KNA
Branża sanitarna  - na odcinku 1 trwało przygotowanie odpowiedzi na KNA. Uzyskano dane nowego zestawu hydroforowego. Zostały przygotowane tomy branżowe do projektu wykonawczego stacji podnoszenia ciśnienia. Na odcinku 2 trwało przygotowanie odpowiedzi na KNA. Szukano rozwiązań dla przebudowy sieci gazowej PG13 na ul. Źródło Marii z uwagi na inwestycje PSG
Branża elektroenergetyczna  - na odcinku 1 zostały wydane opinie dotyczące trasy przyłączy kablowych realizowanych przez firmy zewnętrzne na zlecenie Energa Operator S.A. Zaopiniowano trasę linii kablowych przechodzących przez obszar inwestycji. Na odcinku 2 dokonano analizy uwag do Tomu IV/2d. Przekazano do realizacji Tom IV/8. Wprowadzone zostały uwagi Inżyniera oraz Zamawiającego do Tomu IV/3b. Wydane zostały opinie dotyczące trasy przyłączy
kablowych realizowanych przez firmy zewnętrzne na zlecenie Energa Operator S.A.
Branża teletechniczna - prowadzono prace nad KNA.
Branża melioracyjna  -  prowadzono prace nad KNA.
Branża geotechniczna  - na bieżąco analizowano i odpowiadano na przekazywane pisma oraz ZDP.
Branża architektoniczna  - wprowadzono zmiany w projekcie konstrukcyjnym MOP Budynek toalet w związku ze zmianami w SST.
Branża geodezyjna - prace zakończono.
Branża geologiczna – prace zakończono.
Ochrona środowiska i branża zieleni  - prowadzono prace nad KNA.

Opis wykonywanych Robót
W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty:
- Trasa Główna - wymiana gruntu w km 0+350; wykop - km 1+500; nasyp - km 4+300; układano warstwę mrozoochronną w km 11+ 100 - 11+300; podbudowę pomocniczą - km 13+070 - 13+420,  km 3+150 - 3+300, 3+900 - 4+200 oraz
11+450 - 11+700; układano materac geosynt. w km 3+400 - 3+600; warstwa mrozoochronna w km 12+300 - 12+550; kolumny FSS w km 12+950 - 13+030
- MOP - trwały prace ziemne na MOP strona Lewa (nasyp i wykop) oraz na stronie Prawej (nasyp)
- drogi dojazdowe, poprzeczne i technologiczne - na drodze DG4-8 wbudowywano warstwę mrozoochronną.
Odcinek 2:
- w. Gdynia Wielki Kack - wykonano podbudowę z betonu C5/6 gr. 15 cm (W-WK_L4 w km 0+300 - 0+420); nasyp w km 0+250 - 0+400 (W-WK_L7) oraz w km 1+300 - 1+600 (W-WK_L3); wykonano warstwę wiążącą (W WKL 1 N, W WKL2 N, W-WK_L5, W-WK_L3)
- w. Chwaszczyno - trwały prace ziemne ( wykop - W CH L2; nasyp- W CH L2); wykonano podbudowę zasadniczą (W CH L7)
- Trasa Chwaszczyńska - wykonywano podbudowę z betonu C5/6 w km 0+000
- Trasa Kielnieńska - wykonano podbudowa z betonu C5/6 - km 1+570 - 1+716; w km 0+160 - 0+510 trwały prace ziemne (nasyp)
- Trasa Główna - wykonano podbudowę z betonu C5/6 w km 13+930 - 13+998
- ul. Rdestowa - wykonywano wykop w km 3+000-3+200
- drogi dojazdowe, poprzeczne i technologiczne - wykonywano podbudowę z betonu asfaltowego gr. 12 cm oraz warstwę wiążącą w DZ 2+260 TCH P
- ZOT - wbudowywano podbudowę z betonu asfaltowego (318+870-319+650 L); układano fundamenty dla ekranu 33L

Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:
• WD-70 (km 0+450) (ul.Klonowa, Szemud) - montaż desek gzymsowych; betonowanie podwalin stożków
• WD-75 (km 3+441) (ul.Pod Lasem, Kamień) - przygotowano podłoże pod montaż belek oraz szalowano i zbrojono skrzydła P1.2
• ES-77 (km 5+050) (ul.Kwiatowa, Kamień) - przygotowano ciosy do montażu łożysk oraz wnęki dylatacyjne, szalowano podwaliny stożków P1L i P4L
• WS-80 (km 7+513) (ul.Jeziorna, Koleczkowo) - betonowanie podwalin stożków JP, izolacja korpusów oraz przygotowanie do montażu belek
• MS-81 (km 7+792) (ok. ul.Jeziornej, Koleczkowo) - betonowanie podwalin stożków P1
• PP-84 (km 10+249) (km ok. ul.Wołoszyna, Bojano)- zasypka przepustu
• PP-88 (km 12+610) (ul.Polna,Dobrzewino) - betonowanie ścian i stropu JP
Na 2 odcinku prowadzono prace na obiekcie:
• PZDs-90 (km 13+688) - zbrojenie skrzydła P2P; zbrojenie szalowanie skrzydła P1L
• WD-91 (km 0+144 Tr.Ch.) - zbrojenie fundamentu P3; zbrojenie szalowanie korpusu P1
• WD-92 (km 0+834 Tr.K.) - zbrojenie szalowanie fundamentu muru oporowego MO-P1, betonowanie fundamentu muru oporowego MO-P1, rusztowanie ustroju nośnego, wykonanie wykopu wstępnego pod mur oporowy MO-P5
• WD-93 (km 1+287 Tr.K.) - wykonanie rusztowania pod deskowanie ustroju, wykonanie deskowania ustroju, zbrojenie szalowanie skrzydła P1L
• WD-94 (km 1+427 Tr.K.) - montaż wpustów i sączków, montaż dylatacji P1 P2 JP, zasypka do poziomu drenażu
• WD-95 (km 0+747 TR. Ch.) - montaż wpustów i sączków; przygotowanie wnęk dylatacyjnych
• WD-100 (km 4_173 Tr.Ch.) - wykonano izolację MMA ustroju
• WD-101 (km 4+500 Tr.Ch.) - przygotowanie płyty do izolacji MMA
• WS-102 (km 320+425 ZOT) -rozszalunek ustroju (ZRP)
• WD-103 (km 320+671 ZOT) - zbrojenie kap chodnikowych; zasypka przyczółków P1 P4
• WS-104 (km 319+724 ZOT) - betonowanie i zbrojenie kap chodnikowych (ZRP); betonowanie kap chodnikowych oraz położenie chudego betonu pod płytę przejściową (ZRL)
• WS-105 (km 320+769 ZOT)- zbrojenie kap chodnikowych
• WD-106 (km 321+127 ZOT)- przygotowanie płyty ustroju do izolacji MMA
Obiekty WD-90 - WD-95 znajdują się przy planowanym węźle Chwaszczyno. Wszystkie obiekty 100+ znajdują się przy istniejącej obwodnicy, KD-99 – kładka nad ul.Chwaszczyńską
Branża sanitarna – na odcinku 1 w sieci wodociągowej montowano skrzynki uliczne do zasuw; prowadzono roboty na kanalizacji deszczowej S5A w rejonie MOP oraz w KD-35 (km 8+410), KD-3 (km 3+322), KD-5 (km 4+475), 4A km 3+337; prowadzono prace na sieci wodociągowej PW-1 (km 0+316), PW-6 (km 3+763) oraz na sieci kanalizacji sanitarnej PKS-6b w km 10+732. Na odcinku 2 kontynuowano prace nad siecią ciepłowniczą Kacze Buki (PSC-4a) (ul. Krzemowa); prowadzono prace nad siecią gazową niskiego i średniego ciśnienia PG-5 (ul. Chwaszczyńska), PG-13 (ul. Źródło Marii); prowadzono prace nad siecią kanalizacji deszczowej kanał KD-9 (w. Chwaszczyno), KD-56 (ZOT, rejon Tesco), KD-90 i KD-91 (ul. Polna) oraz kanał KD-76 (ul. Chwaszczyńska i ul. Starochwaszczyńska); prace nad siecią wodociągową wykonano na ul. Rdestowej (W-1), ul. Chwaszczyńskiej (PW-9 oraz PW-15) i na ul. Oliwkowej (PW-16).
Branża elektroenergetyczna - na odcinku 2 trwał montaż fundamentów trakcyjnych (ul. Chwaszczyńska-Nowowiczlińska) oraz budowa kabli oświetleniowych i fundamentów przy WD-101
Branża teletechniczna - trwała budowa kanału teletechnicznego w km 318+800 - 320+00; Budowa kanalizacji T-mobile, Netia i Orange (ul. Chwaszczyńska-Nowowiczlińska)
Branża melioracyjna - wykonano umocnienie rowu w km 12+300.

Kontynuowano prace związane z osnową geodezyjną i z bieżącą obsługą budowy.

ZAMAWIAJĄCY
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad 
Oddział w Gdańsku

www.gddkia.gov.pl

INŻYNIER KONTRAKTU
Egis Poland Sp. z o.o.
Warszawa

www.egis-poland.com

WYKONAWCA
Polaqua Sp. z o.o.
Piaseczno

polaqua.pl