Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

20/11/2018 r.

WARTOŚĆ CAŁKOWITA KONTRAKTU

817 110 153,92 zł

WYSOKOŚĆ DOFINANSOWANIA Z UNII EUROPEJSKIEJ

984 169 193,39 zł

Tydzień 19

Opis wykonywanych Prac Projektowych
Branża drogowa - prowadzono prace nad KNA. Trwały prace nad PW ekranów odbijających i przeciwolśnieniowych dla odc.1 i 2.
Branża mostowa  - prowadzono prace nad KNA
Branża sanitarna  - na odcinku 1 trwało przygotowanie odpowiedzi na KNA. Zostały przygotowane tomy branżowe do projektu wykonawczego stacji podnoszenia ciśnienia. Na odcinku 2 trwało przygotowanie odpowiedzi na KNA. Weryfikowano rozwiązania dla budowy WA W-1.
Branża elektroenergetyczna  - na odcinku 2 dokonano analizy uwag do Tomu IV/2e. Trwało opiniowanie trasy przyłączy kablowych realizowanych przez firmy zewnętrzne na zlecenie Energa Operator S.A. Prowadzono pracę nad projektem wykonawczym tom IV/6d Budowa sygnalizacji świetlnej SL317
Branża teletechniczna - prowadzono prace nad KNA.
Branża melioracyjna  -  prowadzono prace nad KNA.
Branża geotechniczna  - na bieżąco analizowano i odpowiadano na przekazywane pisma oraz ZDP.
Branża architektoniczna  - trwała weryfikacja PW konstrukcja budynku toalet MOP w stosunku do zapisów w specyfikacji. Przygotowanie zatwierdzonych SST do przekazania.
Branża geodezyjna - prace zakończono.
Branża geologiczna – prace zakończono.
Ochrona środowiska i branża zieleni  - prowadzono prace nad KNA.

Opis wykonywanych Robót
W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty:
- Trasa Główna - wykonywano wykop w km 0+200, nasyp - km 4+300 - 4+500, 12+800 - 12+950; WUP - 3+900 - 4+100, 7+600 - 7+800, 10+ 100 - 10+240; układano warstwę mrozoochronną w km 10+900 - 11+100;  w km 8+000 - 8+540 układano podbudowę z betonu C5/6; wbudowywano podbudowę zasadniczą w km 13+070 - 13+420. Trwały prace na wzmocnieniem gruntu przez kolumny FSS w km 12+950-13+420. Kontynuowano prace nad wykonaniem fundamentów ekranów akustycznych 3P, 7P oraz 6L.
- MOP - trwały prace ziemne na MOP strona Lewa (nasyp i wykop).
- w.Koleczkowo - układano podbudowę z betonu C5/6 na łącznicy W_KOL_L4 oraz W_KOL_L1
- drogi dojazdowe, poprzeczne i technologiczne - trwały prace ziemne na drodze DD_0+110L oraz DL_11+030P.

Odcinek 2:
- w. Gdynia Wielki Kack - wykonywano wykonano podbudowę z betonu C5/6 na łącznicy W_WK_L7(0+000-0+160); nasyp w km 0+250-0+400 (W_WK_L7) oraz 1+300-1+600 (W_WK_L3).
- w. Chwaszczyno - trwały prace ziemne ( wykop i nasyp na łącznicy W_CH_L2); wykonano warstwę ulepszonego podłoża (W_CH_L6)
- Trasa Kielnieńska - wykonano podbudowę zasadniczą w km 0+000-0+110;  w km 0+700 - 0+800 trwały prace ziemne (wykop); układano warstwę ulepszonego podłoża w km 0+440-0510 oraz 0+180-0+300.
- ul. Rdestowa - trwały prace ziemne  ( nasyp w km 0+950-1+100 oraz wykop w km 3+000-3+200)
- drogi dojazdowe, poprzeczne i technologiczne - wykonywano WUP gr. 25cm oraz warstwę mrozoochronną C1,5/2 gr. 22 cm na wjeździe do Polifarbu; w ciągu ul.Krzemowej wykonywano podbudowę z kruszywa oraz ustawiano krawężniki betonowe.
- ZOT - wbudowywano podbudowę z betonu C5/6 gr. 15 cm w km ZOT ZRP 0+840-0+960; Rozbiórka nawierzchni bitumicznej w km 318+870-319+500 P; Nasyp w km 318+870-319+150 L

Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:
• WD-70 (km 0+450) (ul.Klonowa, Szemud) - Zbrojenie kap chodnikowych; Montaż kotew balustrad
• WD-72 (km 1+374) (ul.Myśliwska, Szemud) - Zasypki P1
• PZGd-73 (km 2+190) ( ul.Długa, Kamień) - Zasypki P3
• WD-75 (km 3+441) (ul.Pod Lasem, Kamień) - Zbrojenie i deskowanie skrzydeł P1.2 i P3.2
• WD-78 (km 6+148) (ul.Wczasowa, Kamień) - Wykonanie podwalin; Zasypki
• WS-80 (km 7+513) (ul.Jeziorna, Koleczkowo) - Izolacja gruba P1 i P2 E2; Zasypki
• MS-81 (km 7+792) (ok. ul.Jeziornej, Koleczkowo) - Podwalina P1; Montaż łożysk JL; Izolacja MMA JL
• WD-82 (km 8+412) ( w. Koleczkowo) - Betonowanie kap
• PP-84 (km 10+249) (km ok. ul.Wołoszyna, Bojano)- Betonowanie podwalin; Izolacja gruba; Zasypka
• WS-87 (km 11+346) (ul.Rzemieślnicza,Dobrzewino) - Zbrojenie korpusu i deskowanie P1L; Zbrojenie korpusu P2L

Na 2 odcinku prowadzono prace na obiekcie:
• PZDs-90 (km 13+688) - Betonowanie skrzydła P1L; Szalowanie i zbrojenie skrzydła P2P; Wykonanie izolacji fundamentów
• WD-91 (km 0+144 Tr.Ch.) - Betonowanie fundamentu P3; Zbrojenie i szalowanie korpusu P1; Zbrojenie i szalowanie filarów P2
• WD-92 (km 0+834 Tr.K.) - Zbrojenie i szalowanie fundamentu muru oporowego MOP1; Wykonanie rusztowania pod szalunek ustroju nośnego; Wykop pod mur oporowy MOP5
• WD-93 (km 1+287 Tr.K.) - Wykonanie szalunku ustroju nośnego JL; Zasypki P3
• WD-94 (km 1+427 Tr.K.) - Zasypka P1 i P2 do poziomu drenażu
• WD-95 (km 0+747 TR. Ch.) - Zasypka P1 do poziomu drenażu
• KD-99 (km 3+716 Tr.Ch.) - Montaż prefabrykatów gzymsów
• WD-100 (km 4_173 Tr.Ch.) - Układanie asfaltu lanego na jezdni
• WD-101 (km 4+500 Tr.Ch.) - Przygotowanie do wylania izolacji MMA na ustroju
• WS-102 (km 320+425 ZOT) - Rozszalunek ustroju; Zasypka
• WD-103 (km 320+671 ZOT) - Zbrojenie kap chodnikowych na ustroju
• WS-104 (km 319+724 ZOT) - przygotowanie do izolacji MMA na korpusach i skrzydłach P1 P3 ZRL ZRP; Zbrojenie kap chodnikowych na skrzydle P1 ZRP P1 i P3; Zasypka przyczółków P3 ZRL i ZRP
• WS-105 (km 320+769 ZOT)- Betonowanie kap chodnikowych
• WD-106 (km 321+127 ZOT)- Izolacja MMA pod kapami; betonowanie kap na ustroju
Obiekty WD-90 - WD-95 znajdują się przy planowanym węźle Chwaszczyno. Wszystkie obiekty 100+ znajdują się przy istniejącej obwodnicy, KD-99 – kładka nad ul.Chwaszczyńską
Branża sanitarna – na odcinku 1 kontynuowano roboty na sieci wodociągowej  (W-2 rejon MOP) oraz kanalizacji deszczowej S5A (MOP PD) oraz S8 (km 8+000). Na odcinku 2 kontynuowano prace nad siecią ciepłowniczą Kacze Buki PSC-4a (ul. Krzemowa) oraz na sieci gazowej niskiego i średniego ciśnienia PG-5 (ul. Chwaszczyńska), PG-13 (ul.Źródło Marii); prowadzono prace nad siecią kanalizacji deszczowej kanał KD-56 (ZOT, rejon Tesco), KD-80 (ul. Źródło Marii) oraz kanał KD-76 (ul. Chwaszczyńska i ul. Starochwaszczyńska); kontynuowano prace nad siecią wodociągową w ciągu ul. Chwaszczyńskiej (PW-9 oraz PW-15).
Branża elektroenergetyczna - na odcinku 2 trwał montaż fundamentów trakcyjnych (ul. Chwaszczyńska-Nowowiczlińska) oraz budowa kabli oświetleniowych i fundamentów w km 318+850 ZOT w stronę Gdańska lewa strona
Branża teletechniczna - trwała budowa kanału teletechnicznego w km 318+800 - 320+00; Budowa kanalizacji T-mobile, Netia i Orange (ul. Chwaszczyńska-Nowowiczlińska)
Branża melioracyjna - wykonano umocnienie rowu w km 12+300.

ZAMAWIAJĄCY
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad 
Oddział w Gdańsku

www.gddkia.gov.pl

INŻYNIER KONTRAKTU
Egis Poland Sp. z o.o.
Warszawa

www.egis-poland.com

WYKONAWCA
Polaqua Sp. z o.o.
Piaseczno

polaqua.pl