Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

20/11/2018 r.

WARTOŚĆ CAŁKOWITA KONTRAKTU

817 110 153,92 zł

WYSOKOŚĆ DOFINANSOWANIA Z UNII EUROPEJSKIEJ

984 169 193,39 zł

Tydzień 30

Opis wykonywanych Prac Projektowych
Branża drogowa - prowadzono prace nad KNA. Trwała praca nad PW ekranów pochłaniających oraz ekranów odbijających dla odc.1 i 2.
Branża mostowa  - prowadzono prace nad KNA
Branża sanitarna  - na odcinku 1 prowadzono prace nad KNA; wprowadzano zmiany do PW stacji podnoszenia ciśnienia; na odcinku 2 opracowywano trwało uzgodnienie projektu sięgaczy do podłączenia stacji benzynowej do uzgodnienia przez Gestorów.
Branża elektroenergetyczna  - na odcinku 2 trwały pracy nad PW TOM IV/3a, IV/3b, IV/3c. Uzgodniono z UG Żukowo dla tomu IV/6A Przebudowa sygnalizacji świetlnej 3SS
Branża teletechniczna - prowadzono prace nad KNA.
Branża melioracyjna  -  prowadzono prace nad KNA.
Branża geotechniczna  - na bieżąco analizowano i odpowiadano na przekazywane pisma oraz ZDP.
Branża architektoniczna  - prowadzono prace nad KNA.
Branża geodezyjna - prace zakończono.
Branża geologiczna – prace zakończono.
Ochrona środowiska i branża zieleni  - prowadzono prace nad KNA.

Opis wykonywanych Robót
W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty:
- Trasa Główna:     
     0+150 - 0+300    wykop
     0+350 - 0+500    nasyp
     3+600 - 3+900    WUP
     3+400 - 3+600    Warstwa mrozoochronna
     3+800- 3+900      Warstwa mrozoochronna
     3+600  - 3+900    podbudowa zasadnicza
     4+300                   wykop
     8+100 - 8+700        Humusowanie skarp
     10+200 - 10+300    nasyp
     12+550 - 12+700     nasyp
     12+700 - 12+950    WUP
- MOP:
     MOP L            nasyp
- Dojazdowe, poprzeczne i technologiczne:
     DL 4-7              WUP
     DG 4-8              krawężnik drogowy
     DD 3+830L       podbudowa zasadnicza
     DD 11+460 L    wykop
     DD 11+460 L    Warstwa mrozoochronna
Odcinek 2:
- w. Gdynia Wielki Kack:
     W WK L7         Humusowanie skarp
     W WK L3         Warstwa mrozoochronna
     W WK L3         podbudowa pomocnicza
- w. Chwaszczyno:
     W CH L7         WUP
     W CH L2         WUP
- Trasa Chwaszczyńska:
     2+800 - 3+100    wykop
     4+450 - 4+700     Rozbiórka nawierzchni bitumicznej
     0+600 - 1+100    wykop
- Trasa Kielnieńska:
     1+400                 nasyp
     0+700 - 0+800    wykop
     0+900 - 1+100    WUP
- ul.Nowa Rdestowa:
     1+200 - 1+560    nasyp
- drogi dojazdowe, poprzeczne i technologiczne:
     DD 2+260P            nawierzchnia betonowa
     Krzemowa             nawierzchnia betonowa
- ZOT:
     319+700 - 320+050    Warstwa mrozoochronna
     320+700 - 320+950    Warstwa mrozoochronna

Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:
• WD-72 (km 1+374) (ul.Myśliwska, Szemud) - izolacja płyty przejściowej P1
• WD-75 (km 3+441) (ul.Pod Lasem, Kamień) - montaż sączków
• ES-77 (km 5+050) (ul.Kwiatowa, Kamień) - montaż dylatacji JL; montaż łożysk JP; wykonanie izolacji bitumiczno-lateksowej P4; zasypka P4
• WD-78 (km 6+148) (ul.Wczasowa, Koleczkowo) - montaż desek gzymsowych i krawężników; zbrojenie szalowanie kap na skrzydłach
• WS-80 (km 7+513) (ul.Jeziorna, Koleczkowo) - montaż desek gzymsowych i krawężników; zbrojenie szalowanie kap na ustroju
• MS-81 (km 7+792) (ok.ul.Jeziornej, Koleczkowo) - betonowanie kap chodnikowych JL; betonowanie płyty przejściowej P1L; betonowanie dylatacji JP; montaż desek gzymsowych i krawężników JP;
• WS-87 (km 11+346) (ul.Rzemieślnicza, Dobrzewino) - skrzydło P1L zbrojenie szalowanie; betonowanie skrzydła P1L; zbrojenie deskowanie skrzydła P1P
• PP-88 (km 12+610) (ul.Polna, Dobrzewino) - wykonanie izolacji bitumiczno-lateksowej; zasypka przepustu
Odcinek 2:
• PZDs-90 (km 13+688) - betonowanie ustroju JP; zbrojenie ustroju nośnego JL
• WD-91 (km 0+144 Tr.Ch.) - montaż belek prefabrykowanych
• WD-92 (km 0+144 Tr.K.) - zbrojenie ustroju nośnego; układanie kabli sprężających
• WD-93 (km 1+287 Tr.K.) - zbrojenie szalowanie ustroju nośnego
• WD-94 (km 1+427 Tr.K.) - zasypki powyżej drenażu; chudy beton płyty przejściowej; montaż krawężników na ustroju; montaż prefabrykowanych desek gzymsowych
• WD-95 (km 0+747 Tr. Ch.) - wykonanie zasypki;
• WD-101 (km 4+500 Tr. Ch.) - umocnienia stożków
• WD-102 (km 320+425 ZOT) - zbrojenie kap chodnikowych; zasypka P3 ZRP - stożki
• WD-103 (km 320+671 ZOT) - montaż barier;
• WS-104 (km 319+724 ZOT) - umocnienia stożków ZRL ZRP; montaż kolektora odwodnienia
• WS-105 (km 320+769 ZOT) - zbrojenie płyty przejściowej P2 ZRP; betonowanie płyty przejściowej P2 ZRP
• WD-106 (km 321+127 ZOT) - wykonanie izolacjo-nawierzchni na chodnikach
Obiekty WD-90 - WD-95 znajdują się przy planowanym węźle Chwaszczyno. Wszystkie obiekty 100+ znajdują się przy istniejącej obwodnicy, KD-99 – kładka nad ul.Chwaszczyńską

Branża sanitarna – na odcinku 1 trwały prace nad siecią wodociągową PW-6 (km 3+763); kanalizacją deszczową KD-4e (rejon MOP L), KD-4b (km 3+400), KD-6(km 5+070) oraz KD-7a (km 6+600). Dodatkowo trwały prace przy montażu wpustów i przykanalików, trwał montaż pierścieni odciążających i pokryw. Na odcinku 2 kontynuowano prace nad siecią kanalizacji deszczowej - KD-28(ul.Chwaszczyńska), KD-25 (Tr.Chwaszczynska),KD-56 (ZOT, rejon Tesco), KD-58, KD_76 (W_WK_L3), KD-91 (ul.Polna) . Trwały prace nad siecią kanalizacji sanitarnej KS-1 (w ciągu ul. Rdestowej/ Nowej Rdestowej). Prowadzono prace na sieci wodociągowej W-1 (ul.Rdestowa) oraz PW-15  (ul.Rdestowa/ Chwaszczyńska), PW-19 (ul.Starochwaszczyńska), PW-18 (ul.Źródło Marii).
Branża elektroenergetyczna - trwała budowa kabli oświetleniowych węzeł Wielki Kack oraz w. Chwaszczyno
Branża melioracyjna - wykonywano drenaż w km 3+900-4+200.
Branża ogólnobudowlana - na odcinku 1 trwały prace nad stawieniem ścian dla budynków MOP (prawy i lewy)
Ekrany - na odcinku 1 i 2  trwały prace w następującym zakresie:
     Ekran 10P    montaż słupów wraz z wykonaniem głowicy
     Ekran 6L      montaż słupów wraz z wykonaniem głowicy
     Ekran 32L    fundament
     Ekran 25L    montaż podwaliny
     Ekran 33L    montaż słupów wraz z wykonaniem głowicy
SOR - kontynuowano montaż barier na obu odcinkach.

ZAMAWIAJĄCY
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad 
Oddział w Gdańsku

www.gddkia.gov.pl

INŻYNIER KONTRAKTU
Egis Poland Sp. z o.o.
Warszawa

www.egis-poland.com

WYKONAWCA
Polaqua Sp. z o.o.
Piaseczno

polaqua.pl