Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

20/11/2018 r.

WARTOŚĆ CAŁKOWITA KONTRAKTU

817 110 153,92 zł

WYSOKOŚĆ DOFINANSOWANIA Z UNII EUROPEJSKIEJ

984 169 193,39 zł

Tydzień 31

Opis wykonywanych Prac Projektowych
Branża drogowa - prowadzono prace nad KNA. Trwała praca nad PW ekranów pochłaniających oraz ekranów odbijających dla odc.1 i 2.
Branża mostowa  - prowadzono prace nad KNA
Branża sanitarna  - na odcinku 1 prowadzono prace nad KNA; wprowadzano zmiany do PW stacji podnoszenia ciśnienia; na odcinku 2 opracowywano trwało uzgodnienie projektu sięgaczy do podłączenia stacji benzynowej - kanalizacji deszczowej
Branża elektroenergetyczna  - na odcinku 2 trwały pracy nad PW TOM IV/3b, IV/3c oraz IV/3d. Oczekiwano na decyzję w sprawie barwy światła oświetlenia iluminacyjnego - Tom IV/2e Oświetlenie Iluminacyjne KD99
Branża teletechniczna - prowadzono prace nad KNA.
Branża melioracyjna  -  prowadzono prace nad KNA.
Branża geotechniczna  - na bieżąco analizowano i odpowiadano na przekazywane pisma oraz ZDP.
Branża architektoniczna  - prowadzono prace nad KNA.
Branża geodezyjna - prace zakończono.
Branża geologiczna – prace zakończono.
Ochrona środowiska i branża zieleni  - prowadzono prace nad KNA.

Opis wykonywanych Robót
W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty:
- Trasa Główna:     
     0+150 - 0+300    wykop
     0+350 - 0+500    nasyp
     3+400 - 3+600    Warstwa mrozoochronna
     3+400 - 3+600    podbudowa pomocnicza
     3+800- 3+900    podbudowa pomocnicza
     4+600 - 5+000    Humusowanie skarp
     10+200 - 10+300    nasyp
     12+550 - 12+700     nasyp
     12+700 - 12+950    Warstwa mrozoochronna
     13+420 - 13+570    Warstwa mrozoochronna
     3+900 - 4+200    drenaż
- MOP:
     MOP L            nasyp
- Dojazdowe, poprzeczne i technologiczne:
     DD 3+830P    Warstwa mrozoochronna
     DD 3+830P    podbudowa zasadnicza
     DD 11+460 L    podbudowa zasadnicza
Odcinek 2:
- w. Gdynia Wielki Kack:
     W WK L7    Humusowanie skarp
     W WK L7    pobocza
     ZOT ZRP    pobocza
- w. Chwaszczyno:
     W CH L7    Warstwa mrozoochronna
     W CH L2    Warstwa mrozoochronna
- Trasa Chwaszczyńska:
     2+800 - 3+100    wykop
     0+600 - 0+700    WUP
     1+300 - 1+660    ściek drogowy
     0+600 - 1+100    wykop
- Trasa Kielnieńska:
     0+700 - 0+800    wykop
     0+900 - 1+100    Warstwa mrozoochronna     
- ZOT:
     319+700 - 320+050    podbudowa pomocnicza
     320+700 - 320+950    podbudowa pomocnicza

Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:
• WD-70 (km 0+450) (ul.Klonowa, Szemud) - montaż krawężników - kapy na skrzydłach; montaż desek gzymsowych - kapy na skrzydłach;
• WD-72 (km 1+374) (ul.Myśliwska, Szemud) - montaż desek gzymsowych - kapy na skrzydłach; montaż krawężników - kapy na skrzydłach
• PZGd-73 (km 2+190) (ul.Długa, Kamień) - zasypka podpory P2
• WD-75 (km 3+441) (ul.Pod Lasem, Kamień) - montaż wpustów; Przygotowanie korpusów do izolacji P1 i P3; izolacja cienka fundamentu P2; betonowanie podwaliny stożka P1
• ES-77 (km 5+050) (ul.Kwiatowa, Kamień) - montaż łożysk JP; montaż krawężników JL
• WD-78 (km 6+148) (ul.Wczasowa, Koleczkowo) - betonowanie kap na skrzydłach
• WS-80 (km 7+513) (ul.Jeziorna, Koleczkowo) - montaż krawężników i desek gzymsowych; zbrojenie kap na ustroju; zbrojenie płyt przejściowych; betonowanie płyt przejściowych
• MS-81 (km 7+792) (ok.ul.Jeziornej, Koleczkowo) - zbrojenie szalowanie kap chodnikowych JP; montaż desek gzymsowych i krawężników
• WD-82 (km 8+412) (w. Koleczkowo - ul.Andersa) - wykonanie żywic na kapach
• PP-84 (km 10+249) (ok.ul.Wołoszyna, Bojano) - wykonanie żywic na gzymsach
• WS-87 (km 11+346) (ul.Rzemieślnicza, Dobrzewino) - zbrojenie szalowanie skrzydła P1P
• PP-88 (km 12+610) (ul.Polna, Dobrzewino) - zasypka; chudy beton pod płyty przejściowe
Odcinek 2:
• PZDs-90 (km 13+688) - zbrojenie szalowanie ustroju nośnego JL
• WD-91 (km 0+144 Tr.Ch.) - betonowanie fundamentu muru oporowego MO-P5
• WD-93 (km 1+287 Tr.K.) - wykonanie izolacji bitumiczno-lateksowej P1; betonowanie wnęk dylatacyjnych
• WD-94 (km 1+427 Tr.K.) - zbrojenie kap chodnikowych; betonowanie wnęk dylatacyjnych
• WD-95 (km 0+747 Tr. Ch.) - wykonanie zasypki powyżej drenażu; chudy beton płyty przejściowej P1; szalowanie zbrojenie wnęk dylatacyjnych
• WD-100 (km 4+173 Tr.Ch.) - umocnienia stożków
• WD-101 (km 4+500 Tr. Ch.) - umocnienia stożków
• WD-103 (km 320+671 ZOT) - umocnienia stożków; obrukowania stożków
• WS-104 (km 319+724 ZOT) - umocnienia stożków; obrukowania stożków
Obiekty WD-90 - WD-95 znajdują się przy planowanym węźle Chwaszczyno. Wszystkie obiekty 100+ znajdują się przy istniejącej obwodnicy, KD-99 – kładka nad ul.Chwaszczyńską
Branża sanitarna – na odcinku 1 trwały prace nad siecią wodociągową PW-5 (km 3+377); kanalizacją deszczową KD-6(km 5+070), KD-10D (km 10+228) oraz 7c (km 7+500). Dodatkowo trwały prace przy montażu wpustów i przykanalików, trwał montaż pierścieni odciążających i pokryw. Na odcinku 2 kontynuowano prace nad siecią kanalizacji deszczowej - KD-26(ul.Chwaszczyńska), KD-18 (Łącznica W_CHW_L2), KD-76 (ul.Chwaszczyńska) oraz  KD-80 (ul.Źródło Marii).
Trwały prace nad siecią kanalizacji sanitarnej KS-1 (w ciągu ul. Rdestowej/ Nowej Rdestowej). Prowadzono prace na sieci wodociągowej W-1 (ul.Rdestowa) oraz PW-15  (ul.Rdestowa/ Chwaszczyńska), PW-18 (ul.Źródło Marii). W ciagu ul.Rdestowej trwały prace nad sieci kanalizacji sanitarnej - przyłącza KS-10, KS-13, KS-14, KS-16, KS-21, KS-36
Branża elektroenergetyczna - trwała budowa kabli oświetleniowych w rejonie MOP, w ciągu ZOT budowano zasilanie SZR oraz kontynuowano budowę słupów trakcyjnych w ciągu ul.Nowowiczlińska - Chwaszczyńska
Branża melioracyjna - wykonywano drenaż w km 3+900-4+200.
Branża ogólnobudowlana:
     MOP PN i PD    montaż belek stropowych
     MOP PN i PD    zbrojenie płyty stropowej
     MOP PN            betonowanie płyty stropowej
Ekrany - na odcinku 1 i 2  trwały prace w następującym zakresie:
     Ekran 9L    montaż słupów wraz z wykonaniem głowicy
     Ekran 13P    montaż słupów wraz z wykonaniem głowicy
     Ekran 25L    fundament
     Ekran 32L    fundament
     Ekran 25L    montaż podwalin
     Ekran 31P    montaż podwalin
SOR - kontynuowano montaż barier na obu odcinkach.

ZAMAWIAJĄCY
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad 
Oddział w Gdańsku

www.gddkia.gov.pl

INŻYNIER KONTRAKTU
Egis Poland Sp. z o.o.
Warszawa

www.egis-poland.com

WYKONAWCA
Polaqua Sp. z o.o.
Piaseczno

polaqua.pl