Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

20/11/2018 r.

WARTOŚĆ CAŁKOWITA KONTRAKTU

817 110 153,92 zł

WYSOKOŚĆ DOFINANSOWANIA Z UNII EUROPEJSKIEJ

984 169 193,39 zł

Tydzień 32

Opis wykonywanych Prac Projektowych
Branża drogowa - prowadzono prace nad KNA. Trwała praca nad PW ekranów odbijających dla odc. 1 i 2 oraz wykonywano przedmiary robót dla odc. 1 i 2.
Branża mostowa  - prowadzono prace nad KNA.
Branża sanitarna  - na odcinku 1 prowadzono prace nad KNA; na odcinku 2 prowadzono prace nad KNA; trwały prace na PW sięgaczy do podłączenia stacji benzynowej w zakresie kanalizacji deszczowej.
Branża elektroenergetyczna  - na odcinku 1 prowadzono prace nad KNA; na odcinku 2 trwały prace nad Tom IV/2e,  IV/6D.
Branża teletechniczna - trwały prace nad Projektem Technologicznym światłowodowej sieci szkieletowej SZR.
Branża melioracyjna  -  prowadzono prace nad KNA.
Branża geotechniczna  - na bieżąco analizowano i odpowiadano na przekazywane pisma oraz ZDP.
Branża architektoniczna  - prowadzono prace nad KNA; przekazano zatwierdzone SST budynku toalet MOP.
Branża geodezyjna - prace zakończono.
Branża geologiczna – prace zakończono.
Ochrona środowiska i branża zieleni  - prowadzono prace nad KNA.

Opis wykonywanych Robót

W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty:
- Trasa Główna:     
     0+000 - 0+120    ściek dorgowy
     0+350 - 0+500    Warstwa mrozoochronna
     0+350 - 0+500    podbudowa pomocnicza
     3+900 - 4+200    drenaż
     3+600 - 4+000    Warstwa mrozoochronna
     3+600 - 3+900    podbudowa pomocnicza
     3+800- 4+000    podbudowa zasadnicza
     4+300 - 4+500    rozbiórka nasypu przeciążeniowego
     10+200 - 10+300    nasyp
     12+550 - 12+700 nasyp
     12+700 - 12+950    podbudowa pomocnicza
     13+420 - 13+570    podbudowa pomocnicza
     0+120 - 0+250    Warstwa mrozoochronna

- MOP:
     MOP L            nasyp
- Dojazdowe, poprzeczne i technologiczne:
     DL 4-1    ściek dorgowy
     DL 4-6    ściek dorgowy
     DL 4-7    drenaż
     DL 4-7    WUP
Odcinek 2:
- Węzły:
     RD L2    WUP
     RD L1    WUP
- Trasa Chwaszczyńska:
     2+800 - 3+100    wykop
     2+700 - 3+000    WUP
- ul. Nowa Rdestowa
     0+000 - 0+350    Nasyp
- Drogi dojadzowe, popreczne i technologiczne:
     DL 06    odhumusowanie
     DL 06    Nasyp
-ZOT:
     320+400 - 320+500    Rozbiórka barier energochłonnych
     321+100 - 321+500    Rozbiórka barier energochłonnych

Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:
• WD-70 (km 0+450) (ul.Klonowa, Szemud) - montaż krawężników i desek gzymsowych- kapy na skrzydłach
• WD-72  (km 1+374) (ul.Myśliwska, Szemud) - betonowanie kap na skrzydłach
• PZGd-73  (km 2+190) (ul.Długa, Kamień) - zasypka
• WD-75 (km 3+441) (ul.Pod Lasem, Kamień) - betonowanie podwalin P3, zasypka podpory P2 i P1, izolacja MMA pod kapami
• ES-77 (km 5+050) (ul.Kwiatowa, Kamień) - montaż łożysk JP
• WS-80 (km 7+513) (ul.Jeziorna, Koleczkowo) - betonowanie płyt przejściowych
• MS-81 (km 7+792) (ok.ul.Jeziornej, Koleczkowo) - zbrojenie kap chodnikowych JP, montaż desek gzymsowych i krawężników
• WD-82 (km 8+412) (w. Koleczkowo - ul.Andersa) - wykonanie żywic na kapach
• PP-84 (km 10+249) (ok.ul.Wołoszyna, Bojano) - wykonanie żywic na gzymsach
• WS-87 (km 11+346) (ul.Rzemieślnicza, Dobrzewino) - betonowanie skrzydła P1P, zbrojenie szalowanie skrzydła P2P
Odcinek 2:
• PZDs-90 (km 13+688) - zbrojenie ustroju nośnego JL
• WD-91 (km 0+144 Tr.Ch.) - zbrojenie skrzydeł P1
• WD-92 (km 0+144 Tr.K.) - betonowanie fundametu muru oporowego MO-P5
• WD-93 (km 1+287 Tr.K.) - szalowanie zbrojenie ustroju nośnego JP
• WD-94 (km 1+427 Tr.K.) - betonowanie płyty przejściowej P2, chudy beton na P1

Obiekty WD-90 - WD-95 znajdują się przy planowanym węźle Chwaszczyno. Wszystkie obiekty 100+ znajdują się przy istniejącej obwodnicy, KD-99 – kładka nad ul.Chwaszczyńską

Branża sanitarna – trwały prace nad siecią wodociągową PW-6 w km 3+763; prowadzono prace nad siecią kanalizacji deszczowej KD-2B (w km 1+400), KD-4E (MOP L), KD-5A (MOP PD), KD-8 (w km 8+000) oraz KD-4B (w km 3+400). Dodatkowo trwały prace przy montażu wpustów i wylotów przykanalików, trwał montaż pierścieni odciążających i pokryw, montaż osadników wstępnych oraz studnii. Na odcinku 2 kontynuowano prace nad siecią kanalizacji deszczowej - KD-28 (ul. Chwaszczyńska), KD-91 (ul. Nowa Rdestowa), KD-76 (ul. Chwaszczyńska), KD-18 (Łącznica W_CHW_L2), KD-26 (ul. Chwaszczyńska) oraz trwał montaż wpustów z przykanalikami na Trasie Chwaszczyńskiej.
Prowadzono prace na sieci wodociągowej PW-15 oraz przeprowadzono próbę ciśnieniową (ul. Chwaszczyńska; Rejon GPZ); w rejonie Polifarb na ul. Chwaszczyńskiej przyłączono sieć odociągową PW-15; przy ul. Źródło Marii prowadzono prace nad siecią wodociągową PW-18 (ulepszenia i kolizja). Prowadzono prace na sieci kanalizacji sanitarnej KS-1 (ul. Rdestowa i ul. Nowa Rdestowa, przyłącza na ul. Nowa Rdestowa) 

Branża elektroenergetyczna - na odcinku 2 trwała budowa oświetlnenia na węźle Chwaszczyno; prowadzono budowę zasilania na więźle Wielki Kack oraz przebudowano sieć trakcyjną
na Nowowiczlińskiej i tymczasową na Chwaszczyńskiej. 
Branża ogólnobudowlana - na odcinku 1 na MOP PN wykonywano betonowanie płyty stropowejl na odcinku MOP PD wykonano zbrojenie szalowanie stropu i wieńców.
Ekrany - na odcinku 1 i 2  trwały prace w nastepującym zakresie:
           • Ekran 16L - montaz słupów wraz z wykonaniem głowicy 
          • Ekran 12 P - spawanie słupów
          • Ekran 26P - montaz słupów wraz z wykonaniem głowicy 
          • Ekran 32P - fundament    
SOR - kontynuowano montaż barier na odcinku 2.

ZAMAWIAJĄCY
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad 
Oddział w Gdańsku

www.gddkia.gov.pl

INŻYNIER KONTRAKTU
Egis Poland Sp. z o.o.
Warszawa

www.egis-poland.com

WYKONAWCA
Polaqua Sp. z o.o.
Piaseczno

polaqua.pl