Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

20/11/2018 r.

WARTOŚĆ CAŁKOWITA KONTRAKTU

817 110 153,92 zł

WYSOKOŚĆ DOFINANSOWANIA Z UNII EUROPEJSKIEJ

984 169 193,39 zł

Tydzień 33

Opis wykonywanych Prac Projektowych
Branża drogowa - prowadzono prace nad KNA; trwały prace nad PW ekranów odbijających.
Branża mostowa  - prowadzono prace nad KNA
Branża sanitarna  - na obu odcinkach trwały prace nad KNA
Branża elektroenergetyczna  - na odcinku 1 trwały prace nad KNA; na odcinku 2 uzgadniano barwy światła oświetlenia iluminacyjnego KD-99; oczekiwano na zatwierdzenie Tomów IV/3a, IV/3b, IV/3c oraz IV/3d; Trwały prace nad PW  tomu IV/6A oraz IV/5C
Branża teletechniczna - na odcinku 1 prowadzono prace nad KNA; na odcinku 2 trwały prace nad PW V/3A Przebudowa sieci TRISTAR.
Branża melioracyjna  -  prowadzono prace nad KNA.
Branża geotechniczna  - na odcinku 1 i 2 na bieżąco analizowano i odpowiadano na przekazywanie pisma oraz ZDP.
Branża geodezyjna - prace zakończono.
Branża geologiczna – prace zakończono.
Ochrona środowiska i branża zieleni  - prowadzono prace nad KNA.

Opis wykonywanych Robót
W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty:
- Trasa Główna:     
    0+120 0+280    Warstwa mrozoochronna
    0+120 0+280    podbudowa pomocnicza
    0+350 - 0+500    podbudowa pomocnicza
    0+170 -0+280    drenaż
    3+480 3+800    podbudowa pomocnicza
    4+300 - 4+500    rozbiórka nasypu przeciążeniowego
    4+300 - 4+550    WUP
    10+100 10+400    podbudowa pomocnicza
    10+100 10+400    podbudowa zasadnicza
    12+700 -12+900    Warstwa mrozoochronna
    12+550 - 12+700    nasyp
    13+420 - 13+570    podbudowa zasadnicza

- MOP:
    MOP L            nasyp
- Dojazdowe, poprzeczne i technologiczne:
    DL 4-7    WUP
    DG 4-8    roboty brukarskie
Odcinek 2:
- Węzeł Chwaszczyno:
    W CHW L2     WUP
    W CHW L8    WUP
    W CHW ZRP    WUP
- Trasa Chwaszczyńska:
    2+800 - 3+100    wykop
    0+790 - 0+920    WUP
    0+606 - 0+790    Warstwa mrozoochronna
    0+900 - 1+100    wykop
- Trasa Kielnieńska:
    0+700 - 0+800    wykop
    1+445 - 1+560    WUP
    1+445 - 1+560    Warstwa mrozoochronna
    1+445 - 1+560    podbudowa pomocnicza
- ul.Nowa Rdestowa:
    0+000 - 0+350    Nasyp
- drogi dojazdowe, poprzeczne i technologiczne:
    DL 06    Nasyp
- ZOT:
    319+650 - 319+800    Rozbiórka nawierzchni
    320+200 - 320+500    Rozbiórka nawierzchni

Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:
• WD-72 (km 1+374) (ul.Myśliwska, Szemud) - wykonano warstwę wiążąca, betonowanie kan na skrzydłach;
• WD-75 (km 3+441) (ul.Pod Lasem, Kamień) - izolacja gruba przyczółków P1 P3, zasypki przyczółków;
• WD-78 (km 6+148) (ul.Wczasowa, Koleczkowo) - wykonano warstwę wiążącą i schody skarpowe;
• WS-80 (km 7+513) (ul.Jeziorna, Koleczkowo) - ustawiono krawężniki i deski gzymsowe;
• MS-81 (km 7+792) (ok.ul.Jeziornej, Koleczkowo) - wykonano montaż desek gzymsowych i krawężników JP;
• WS-87 (km 11+346) (ul.Rzemieślnicza, Dobrzewino) - wykonano zbrojenie szalowania i betonowanie skrzydła P2P, wykonano betonowanie podwaliny P1L oraz zbrojenie ustroju nośnego;
• PP-88 (km 12+610) (ul.Polna, Dobrzewino) - wykonano betonowanie płyt przejściowych.
Odcinek 2:
• PZDs-90 (km 13+688) - zbrojenie ustroju nośnego JL;
• WD-91 (km 0+144 Tr.Ch.) - zbrojenie skrzydła P1; betonowanie skrzydła P1;
• WD-92 (km 0+144 Tr.K.) - rozszalowanie ustroju nośnego, zasypka podpory P1,
• WD-93 (km 1+287 Tr.K.) - zbrojenie ustroju nośnego, wykonano izolację bitumiczno-lateksowej P1, wykonanie iniekcji kanałów kablowych, zamontowano kotwy talerzkowe JP, betonowanie podwaliny P1P;
• WD-94 (km 1+427 Tr.K.) - wykonanie zalewki bitumicznej pomiędzy płytą przejściową a korpusem P2, betonowanie kap chodnikowych JP;
• WD-95 (km 0+747 Tr. Ch.) - wykonanie izolacji płyty przejściowej P1, wykonanie zalewki bitumicznej pomiędzy płytą przejściową a korpusem P1, zbrojenie kap chodnikowych, betonowanie kap chodnikowych;
• WD-100 - umocnienie stożków i obrukowanie;
• WD-101 (km 4+500 Tr. Ch.) - umocnienia stożków i obrukowanie;
• WD-102 (km 320+425 ZOT) - demontaż ścianek szczelnych, rozbiórka wyposażenia i ustroju nośnego istniejącego wiaduktu;
• WD-103 (km 320+671 ZOT) - umocnienie stożków i obrukowanie;
• WS-104 (km 319+724 ZOT) - umocnienia stożków ZRL ZRP;
• WS-105 (km 320+769 ZOT) - zasypka płyty przejściowej P1, demontaż ścianek szczelnych;
• WD-106 (km 321+127 ZOT) - montaż barier.

Branża sanitarna – na odcinku 1 trwały prace nad siecią wodociągową PW-6 (km 3+763) oraz siecią kanalizacji deszczowej KD-5A (MOP PD), KD-6 (km 5+070), KD-7D (km 7+500), KD-8 (8+000). Dodatkowo montowano wpusty, przykanaliki, pierścienie odciążające i pokrywy oraz zamontowano kratki żeliwne. Na odcinku 2 prowadzono prace nad śiecią gazową niskiego i średniego ciśnienia PG-5 (ul. Chwaszyńska); trwały prace nad siecią kanalizacji deszczowej w następujących kanałach: kanał KD-8 (w. Chwaszczyno), kanał KD-14 (Trasa Chwaszczyńska), kanał KD-28 (ul. Chwaszczyńska), kanał KD-91 (ul. Nowa Rdestwo), kanał KD-76 (ul. Chwaszczyńska), kanał KD-49 oraz KD-50 (teren ZOT), dodatkowo wykonano wpusty z przykanalikami ZOT przy ul. Źródło Marii; trwały prace na sieci kanalizacji sanitarnej KS-1(ul. Rdestowa, ul. Nowa Rdestowa); Prowadzono prace na sieci wodociągowej PW-15 (w rejonie ZOT, rejon GPZ, ul. Chwaszczyńska) oraz nad siecią PW-18 (ul. Źródło Marii).

Branża elektroenergetyczna - na odcinku 2 trwała budowa zasilania węzła W. Kack, budowa oświetlenia na węźle Chwaszczyno oraz budowa sieci trakcyjnej na ul. Krzemowej.

Branża ogólnobudowlana - na odcinku 1 wykonano zbrojenie szalowanie stropu i wieńców oraz betonowanie płyty stropowej na terenie MOP PD; wykonanie murowania ścianek działowych w rejonie MOP PN.

Ekrany - na odcinku 2  trwały prace w nastepującym zakresie:
    Ekran 32L    fundament
    Ekran 25L    fundament
    Ekran 25L    montaz słupów wraz z wykonaniem głowicy

SOR - kontynuowano montaż barier na obu odcinkach.

ZAMAWIAJĄCY
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad 
Oddział w Gdańsku

www.gddkia.gov.pl

INŻYNIER KONTRAKTU
Egis Poland Sp. z o.o.
Warszawa

www.egis-poland.com

WYKONAWCA
Polaqua Sp. z o.o.
Piaseczno

polaqua.pl