Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

20/11/2018 r.

WARTOŚĆ CAŁKOWITA KONTRAKTU

817 110 153,92 zł

WYSOKOŚĆ DOFINANSOWANIA Z UNII EUROPEJSKIEJ

984 169 193,39 zł

Tydzień 49

Opis wykonywanych Prac Projektowych

Branża drogowa -   Prowadzono prace nad projektem organizacji ruchu oraz nad projektem ekranów na odcinku 1 i 2. Prowadzono prace związane z wprowadzaniem uwag do Projektu Wykonawczego odcinka 1 i 2

Branża mostowa  - wprowadzanie na bieżąco uwag przekazywanych przez Strony.

Branża sanitarna  - na odcinku 1 trwały prace nad projektem wykonawczym stacji podnoszenia ciśnienia dla gminy Szemud.

W toku akceptacja projektu wykonawczego budowy wodociągów na MOP przez IK. Przekazano wersję 00R do IK. Na odcinku  2

w toku uzgodnienie projektów wykonawczych kanalizacji sanitarnej (przebudowy i ulepszenia) z PEWiK oraz sieci wodociągowych (przebudowy i ulepszenia) z PEWiK. Złożono poprawiony projekt do PEWiK – trwa analiza i wprowadzanie uwag PEWIK do złożonych projektów przebudowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej; Opracowanie szczegółowego zestawienia materiałów na budowę pierwszego etapu sieci wodociągowej i przekazanie do uzgodnienia przez PEWiK.  Analiza i wprowadzanie uwag OPEC do złożonych projektów.

Branża elektroenergetyczna  - na odcinku 2 trwa przygotowanie PW oświetlenia Energa Oświetlenie i złożenie do uzgodnienia. Otrzymanie uwag Inżyniera do PW tomów IV/1A-C rev. 02 (tomy IV/1D-F bez uwag), wprowadzenie uwag do dokumentacji i przygotowanie kolejnej rewizji projektów IV/1A-C

Branża teletechniczna – na odcinku 1 prowadzono prace nad projektem kanału technologicznego

Na odciku 2 wprowadzono uwagi Inżyniera do tomu V/ 1G (T-Mobile Polska S.A.);  prowadzono prace nad projektem kanału technologicznego oraz nad projektem Tom V/3A Przebudowa sieci Tristar

Branża melioracyjna  - w toku weryfikacja przez IK i KP Projektów Wykonawczych odcinka 1 i 2.

Branża geotechniczna  -  na oby odcinkach przygotowano propozycje zmian zapisów i rozwiązań dotyczących wzmocnień podłoża (WUP) na odcinkach wykopów gdzie stwierdzone zostaną warunki o grupie nośności gorszej niż G4. Przekazano stanowisko na uwagi zgłoszone przez weryfikatorów do STWIORB (ST D.02.01.01A/D/R)

Branża architektoniczna  - Uszczegółowienie PW budynku toalet.

Branża geodezyjna - prace zakończono.

Branża geologiczna - prace zakończono.

Ochrona środowiska i branża zieleni  - Przekazano tom IX/2 dla odcinka 1 i 2 do zatwierdzenia.

 

Opis wykonywanych Robót

W zakresie branży drogowej na odcinku 1 prowadzono prace nad odhumusowaniem  w ciągu TG (4+400-4+500), TG( 8+200 - 8+300), TG  (10+220 - 10+370), ustawiono warstwę mrozoochronną DD 8+430L, DD 9+430 L (0+000 - 0+475), warstwę ulepszonego podłoża - DT6 oraz warstwę z przekruszu betonowego - DT6 i DT7. Wykonywano prace ziemne polegające na robieniu nasypów(TG  (7+200- 7+250), TG  (7+400- 7+490), TG  (9+600 - 10+050), DD 9+430 L (0+340- 0+410), DD 5+480L (0+120 - 0+170), DG 4_8 (0+450 - 0+600), DG4_8 (0+500 - 0+800) ) ,wykopów (TG (4+680-4+700), TG  (5+900- 6+100), TG (8+300 - 8+450), TG (9+210 - 9+600), DD 9+430 L (0+340- 0+410), DD 6+140P (0+900 - 1+000)) oraz wymiany gruntu (TG (4+340-4+507), TG  (6+460 - 6+580)). Trwały prace nad przygotowaniem podłoża pod nasyp (TG  (7+450- 7+490) oraz TG (9+600 - 10+050)). Na drodze dojazdowej DD 5+480L (0+030 - 0+300) prowadzono prace polegające na osuszeniu podłoża.

Na odcinku 2 -  kontynuowano prace przy przeszukaniach  saperskich oraz wycince drzew i krzewów. W ciągu ZOT wstawiano oznakowanie poziome tymczasowe, ustawiono bariery ochronne oraz wykonywano wjazdy tymczasowe.  Na ul. Chwaszczyńskiej ustawiano oznakowanie pionowe/ poziome tymczasowe dla wprowadzenia zmiany organizacji ruchu. Na w. Chwaszczyno trwały prace nad przygotowaniem placu pod otaczarnie. W km 1+700 Trasy Chwaszczyńskiej montowano platformę pod obciążenie

Branża mostowa - prowadzono prace związane z plantowaniem terenu pod platformy robocze na obiekcie WD-78. Na obiektach mostowych WD-100 i WS-105 pogrążano ścianki szczelne tymczasowe oraz traconych.

Branża sanitarna - prowadzono Roboty dot. przebudowy sieci wodociągowej PW-9 w km 8+300 oraz  prace nad usunięciem kolizji z siecią kanalizacji sanitarnej PKS-2 (km 1+680 ZOT).

Branża teletechniczna - prowadzono prace nad układaniem kabli i rur na kolizji T-8 (km 6+800)

Branża ogólnobudowlana - kontynuacja rozbiórki obiektów mieszkalnych, murowanych.

Kontynuowano prace przy inwentaryzacji budynków przewidzianych do rozbiórki dla odcinka 1 i 2 oraz  prace związane z osnową geodezyjną i z bieżącą obsługą budowy 

ZAMAWIAJĄCY
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad 
Oddział w Gdańsku

www.gddkia.gov.pl

INŻYNIER KONTRAKTU
Egis Poland Sp. z o.o.
Warszawa

www.egis-poland.com

WYKONAWCA
Polaqua Sp. z o.o.
Piaseczno

polaqua.pl