Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

20/11/2018 r.

WARTOŚĆ CAŁKOWITA KONTRAKTU

817 110 153,92 zł

WYSOKOŚĆ DOFINANSOWANIA Z UNII EUROPEJSKIEJ

984 169 193,39 zł

Tydzień 38

Opis wykonywanych Prac Projektowych

Branża drogowa -   Prowadzono prace nad projektem ekranów na odcinku 1 i 2. Przekazano projekty 8szt. ekranów do zatwierdzenia oraz prowadzono prace związane z KNA.
Branża mostowa  - prowadzenie prac nad KNA
Branża sanitarna  - na odcinku 1 analizowano propozycje Wykonawcy – zmiany w projektach sieci wodociągowych, na odcinku 2 trwało odwodnienie obiektów w ciągu ZOT z uwagi na projekt technologiczny gruntów zbrojnych. Na obu odcinkach prowadzono prace nad KNA.
Branża elektroenergetyczna  - na odcinku 1 i 2 prowadzono prace nad Koncepcją SZR. Na odcinku 1 wprowadzono uwagi Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu do projektów oświetlenia oraz przekazano TOM IV/3a i IV/3c do zatwierdzenia przez IK oraz Zamawiającego. Na odcinku 2 procedowano zatwierdzenia wniosków o Warunku Przyłączenia dla SZR z Zamawiającym oraz Inżynierem Kontraktu oraz wystąpiono o warunki przyłączenia dla SZR.
Branża teletechniczna – na odcinku 1 i 2 analizowano oraz wprowadzano uwagi IK do projektu KT
Branża melioracyjna  -  Prowadzenie prac nad KNA
Branża geotechniczna  -  bieżąca analiza i odpowiedzi na przekazywane pisma oraz ZDP
Branża architektoniczna  - Prowadzenie prac nad KNA.
Branża geodezyjna - prace zakończono.
Branża geologiczna – opracowywanie badań po odblokowaniu egzekucyjnym działek.
Ochrona środowiska i branża zieleni  - prowadzenie prac nad KNA.

Opis wykonywanych Robót

W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty – prace ziemne polegające na wykonywaniu nasypów, wykopów, warstwy mrozoochronnej, podbudów zasadniczych oraz podbudów pomocniczych i warstw wiążących (w okolicach Szemuda (ul. Obrońców Szemuda, ul. Klonowa), ul. Myśliwska, MOP Kamień, Kwiatowa, ul. Bożańska, ul. Stefanowskiego, ul. Polna, ul. Bema, ul. Wołoszyna, ul. Rzemieślnicza. Trwały prace przy wykonywaniu wykopów terenu na MOP Kamień oraz układania warstwy mrozoochronnej i wykonywanie podbudowy pomocniczej na węzłach. Dodatkowo trwało wykonywanie nasypów i wykopów dróg dojazdowych. Na odcinku 2 -  prace ziemne polegające na wykonywaniu podbudów z kruszywa niezwiązanego oraz wykopu w ciągu Trasy Chwaszczyńskiej. Kontynuowano prace ziemne przy węźle Chwaszczyno oraz Wielki Kack. Przy ul. Nowej Rdestowej kontynuowano prace związane z wymianą gruntu oraz wykonano objazd z nawierzchni bitumicznej. Trwało wykonywanie podbudów z betonu asfaltowego, warstwy wiążącej, podbudów z kruszywa niezwiązanego oraz nasypów na ZOT.

Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:

WD-70 (km 0+450) (ul. Klonowa, Szemud)– trwało zbrojenie deskowanie skrzydeł oraz wykonywanie ciosów podłożyskowych
WD-72 (km 1+374) (ul. Myśliwska, Szemud)   – trwało zbrojenie ustroju nośnego
PZGd -73 (2+190) (ul. Długa, Kamień)  – trwało betonowanie zamków
WD-75 (3+411) (ul. Pod Lasem, Kamień) – trwał wykop do poziomu ścianek szczelnych oraz wbijanie ścianek szczelnych
ES-77(km 5+080) (ul. Kwiatowa, Kamień)   – trwało zbrojenie deskowanie skrzydeł
WD-78 ( km 6+148) (ul. Wczasowa, Koleczkowo) – trwało zbrojenie ustroju nośnego
WD-80 (km 7+513) (ul. Jeziorna, Koleczkowo) – trwał wykop pod platformy
MS-81 (7+792) (ok. ul. Jeziornej, Koleczkowo) – trwało wykonywanie ciosów podłożyskowych P1L P1P P2P, zbrojenie, deskowanie oczepu P2L, betonowanie oczepu P2L, zbrojenie deskowanie słupów P4L, betonowanie słupów P4L, betonowanie korpusu P5L, zasypka P1, zasypka P2
WD-82 (km 8+412) (węzeł Koleczkowo – ul. Andersa)   –  trwało zbrojenie deskowanie poprzecznic oraz zbrojenie ustroju nośnego.
PP-84 (km 10+249) – trwało zbrojenie ścian ustroju nośnego JP

Na 2 odcinku prowadzono prace na obiekcie:

WD-92 (Tr.K km 0+834) – trwało przygotowanie platform pod wykonanie pali oraz wykonanie pali na podporach P1, P2, P3, P4.
WD-93 (Tr.K km 1+285) – trwało zbrojenie i szalowanie przyczółka P3P
WD-94 (Tr.K km 1+427) – trwało zbrojenie szalowanie przyczółka P2P, wykonanie zasypki fundamentu P2
WD-95 (Tr. Ch km 0+747) – trwało betonowanie fundamentu P2, zbrojenie szalowanie skrzydła P3L oraz wykonanie zasypki fundamentu P3
KD-99 (km 3+716) – trwało szalowanie korpusu P4
WD-100 (km 4+173) – trwała ustawianie krawężników i zasypka przyczółka P3
WD-101 (km 4+500) – trwało betonowanie ustroju nośnego oraz zasypka przyczółka P1 i P4
WS-102 (km 320+425) –  trwało zbrojenie i szalowanie korpusu P1 ZRP
WD-103 (km 320+671) – trwało przygotowania do montażu konstrukcji stalowej
WS-104 (km 319+724 ZOT) – trwał montaż belek ZRP ZRL
WS-105 (km 320+269 ZOT) – trwał montaż belek ZRP
WD-106 (km 321+127 ZOT) – trwało betonowanie skrzydła P3.1

Obiekt WD-93-95 znajduje przy planowanym węźle Chwaszczyno. Wszystkie obiekty 100+ znajdują się przy istniejącej obwodnicy, KD-99 – kładka nad ul.Chwaszczyńską

Branża sanitarna – na odcinku 1 prowadzono prace przy sieci gazowej wysokiego ciśnienia PG-2 (ul. Zamczysko), prace związane z kanalizacją deszczową SW5 (ul. Osiny) oraz S5A (MOP Kamień), prace przy sieci wodociągowej PW-7 (ul. Kwiatowa), PW-12 (ul. Rzemieślnicza), PW-15 (ul. Chłopska), montaż pierścieni odciążających i pokryw oraz kratek żeliwnych. Na odcinku 2 kontynuowano prace przy kolizji z siecią wodociągową  PW-15 w rejonie Tesco. Prowadzono roboty na sieci ciepłowniczej PSC-1, PSC-4 , PSC 4.2 (ul. Chwaszczyńska, rejon komory K616, rejon Polifarb, rejon komory K619). Dodatkowo, prowadzono roboty na sieci kanalizacji deszczowej (ul. Chwaszczyńska rejon WS-102, rejon obwodnicy, ul.  ul. Nowa Rdestowa), sieci gazowej niskiego i średniego ciśnienia (ul. Chwaszczyńska, ul. Polna i w. Chwaszczyno) oraz kanalizacji sanitarnej PKS-1 (ul. Chwaszczyńska, rejon WS-102)
Branża elektroenergetyczna – na odcinku 2 trwało przełączenie kolizji 23 i 57nn oraz montaż słupów trakcyjnych przy ul. Rdestowej
Branża teletechniczna – na odcinku drugim trwała budowa kanalizacji od Quiza do ZOT oraz przewiert pod DK 20
Branża melioracyjna -  wykonywano przepust w DD_11+460L
Branża ogólnobudowlana – kontynuowano rozbiórkę komisu na odcinku 2. Kontynuowano prace związane z osnową geodezyjną i z bieżącą obsługą budowy  

ZAMAWIAJĄCY
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad 
Oddział w Gdańsku

www.gddkia.gov.pl

INŻYNIER KONTRAKTU
Egis Poland Sp. z o.o.
Warszawa

www.egis-poland.com

WYKONAWCA
Polaqua Sp. z o.o.
Piaseczno

polaqua.pl