Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

20/11/2018 r.

WARTOŚĆ CAŁKOWITA KONTRAKTU

817 110 153,92 zł

WYSOKOŚĆ DOFINANSOWANIA Z UNII EUROPEJSKIEJ

984 169 193,39 zł

Tydzień 39

Opis wykonywanych Prac Projektowych

Branża drogowa -   Prowadzono prace nad projektem ekranów na odcinku 1 i 2. oraz prace związane z KNA.
Branża mostowa  - prowadzenie prac nad KNA
Branża sanitarna  - na odcinku przekazano projekt Hydroforni w Kamieniu do uzgodnienia przez GDDKiA. Na obu odcinkach przygotowywano odpowiedzi na KNA.
Branża elektroenergetyczna  - na odcinku 1 wprowadzano uwagi Zamawiającego i IK do projektu oświetlenia oraz przekazano TOM IV/3b do zatwierdzenia przez IK oraz Zamawiającego. Na odcinku 2 trwały prace nad zasilaniem SZR, procedowano zatwierdzenie wniosków o Warunki Przyłączenia dla SZR z Zamawiającym oraz IK i wystąpiono o warunki przyłączenia dla SZR.
Branża teletechniczna – na odcinku 1 analizowano i wprowadzano uwagi IK. Na odcinku 2 analizowano i wprowadzano uwagi Zamawiającego.
Branża melioracyjna  -  Prowadzenie prac nad KNA
Branża geotechniczna  -  bieżąca analiza i odpowiedzi na przekazywane pisma oraz ZDP
Branża architektoniczna  - Prowadzenie prac nad KNA.
Branża geodezyjna - prace zakończono.
Branża geologiczna – prace zakończono.
Ochrona środowiska i branża zieleni  - przygotowywano projekt wykonawczy nasadzeń dla odcinka 1 i 2.

Opis wykonywanych Robót

W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty – prace ziemne polegające na wykonywaniu nasypów, wykopów, podbudów zasadniczych oraz pomocniczych,  warstw wiążących, warstw ulepszonego podłoża oraz przepustów (w okolicach Szemuda (ul. Obrońców Szemuda, ul. Klonowa), ul. Myśliwska, MOP Kamień, ul. Agrestowa, ul. Chabrowa, Kwiatowa, ul. Bożańska, ul. Wczasowa, ul. Stefanowskiego, ul. Polna, ul. Bema, ul. Wołoszyna, ul. Rzemieślnicza. Trwały prace przy wykonywaniu wykopów i wymian gruntu terenu na MOP Kamień oraz układania warstwy mrozoochronnej i wykonywanie podbudów pomocniczych na węzłach. Dodatkowo trwało wykonywanie nasypów i wykopów dróg dojazdowych. Na odcinku 2 -  prace ziemne polegające na wykonywaniu podbudów z kruszywa niezwiązanego , wykopu i nasypów i usunięciu humusu w ciągu Trasy Chwaszczyńskiej. Kontynuowano prace ziemne przy węźle Chwaszczyno oraz Wielki Kack. Przy ul. Nowej Rdestowej kontynuowano prace związane z wykonywaniem nasypów. Trwało wykonywanie nasypów na ZOT.

Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:

WD-70 (km 0+450) (ul. Klonowa, Szemud)– trwało wykonywanie ciosów podłożyskowych oraz betonowanie skrzydła P1.1
WD-72 (km 1+374) (ul. Myśliwska, Szemud)   – trwało zbrojenie ustroju nośnego
PZGd -73 (2+190) (ul. Długa, Kamień)  – trwało zbrojenie murów M3
WD-75 (3+411) (ul. Pod Lasem, Kamień) – trwało wbijanie ścianek szczelnych oraz wymiana gruntu
ES-77(km 5+080) (ul. Kwiatowa, Kamień)   – trwało zbrojenie deskowanie skrzydeł  i betonowanie skrzydła P4L
WD-78 ( km 6+148) (ul. Wczasowa, Koleczkowo) – trwało zbrojenie ustroju nośnego
WD-80 (km 7+513) (ul. Jeziorna, Koleczkowo) – trwało wykonanie platformy roboczej oraz wbicie pali testowych
MS-81 (7+792) (ok. ul. Jeziornej, Koleczkowo) – trwało wykonywanie zasypki fundamentu P1, zasypka fundamentu P2, wykonanie ciosów podłożyskowych P1 P2 P3, zbrojenie deskowanie oczepu P2L, betonowanie oczepu P2L, betonowanie oczepu P4P oraz zbrojenie przyczółka P5P
WD-82 (km 8+412) (węzeł Koleczkowo – ul. Andersa)   –  trwało zbrojenie ustroju nośnego oraz drenaż za przyczółkiem P1 i P3
PP-84 (km 10+249) – trwało zbrojenie ścian ustroju nośnego JP
PP-88 (km 12+610) – wykonywano chudy beton

Na 2 odcinku prowadzono prace na obiekcie:

WD-92 (Tr.K km 0+834) – trwało wykonanie pali podpora P4, wykonanie pali podpora P5, wykonanie docelowego wykopu P1, P2, wykonanie betonu podkładowego P1, P2
WD-93 (Tr.K km 1+285) – trwało betonowanie przyczółka P3P
WD-94 (Tr.K km 1+427) – trwało zbrojenie szalowanie przyczółka P2P, zbrojenie przyczółka P1P, betonowanie przyczółka P1L
WD-95 (Tr. Ch km 0+747) – trwało betonowanie fundamentu P2, zbrojenie szalowanie skrzydła P3L, chudy beton P1
KD-99 (km 3+716) – trwało szalowanie korpusu P4, chudy beton P2 oraz wykop podpora P1
WD-100 (km 4+173) – trwała ustawianie krawężników oraz wykonywano chudy beton pod płytę przejściową P3
WD-101 (km 4+500) – trwała zasypka przyczółka P1 i P4
WS-102 (km 320+425) –  trwało zbrojenie i szalowanie korpusu P1 ZRP
WD-103 (km 320+671) – trwało montaż konstrukcji stalowej
WS-104 (km 319+724 ZOT) – trwało szalowanie zbrojenie ustroju nośnego ZRP ZRL
WS-105 (km 320+269 ZOT) – trwało szalowanie i zbrojenie ustroju nośnego ZRP
WD-106 (km 321+127 ZOT) – trwało izolowanie korpusu P1

Obiekt WD-93-95 znajduje przy planowanym węźle Chwaszczyno. Wszystkie obiekty 100+ znajdują się przy istniejącej obwodnicy, KD-99 – kładka nad ul.Chwaszczyńską

Branża sanitarna – na odcinku 1 prowadzono prace przy sieci gazowej wysokiego ciśnienia PG-1 i PG-2 (ul. Zamczysko), prace związane z kanalizacją deszczową S5A (MOP Kamień), prace przy sieci wodociągowej PW-2 (ul. Myśliwska), PW-12 (ul. Rzemieślnicza), montaż pierścieni odciążających i pokryw odciążających. Na odcinku 2 kontynuowano prace przy kolizji z siecią wodociągową  PW-15 w rejonie Tesco i ul. Krzemowej. Prowadzono roboty na sieci ciepłowniczej PSC-3 i PSC-4 (ul. Chwaszczyńska, rejon komory K616, K619 oraz rejon WS-100). Dodatkowo, prowadzono roboty na sieci kanalizacji deszczowej (ul. Chwaszczyńska, ul. Krzemowa, ul. Chwaszyńska rejon zjazdu z ZOT, ul. Nowa Rdestowa), sieci gazowej niskiego i średniego ciśnienia (ul. Chwaszczyńska) oraz kanalizacji sanitarnej PKS-1 (ul. Chwaszczyńska, rejon WS-102)
Branża elektroenergetyczna – na odcinku 1 trwało przepięcie kolizji 11 i 12SN. Na odcinku 2 trwało przepięcie kolizji 25nn oraz budowa fundamentów na pętli na Kaczych Bukach
Branża teletechniczna – na odcinku drugim trwała budowa kanalizacji od Quiza do ZOT, przepięcie VECTRA, LIMES i EXATEL oraz przepięcie kabli miedzianych ORANGE przy ulicach Krzemowa, Rdestowa, Starochwaszczyńska.
Branża melioracyjna -  wykonywano wykop rowu w km 5+600
Branża ogólnobudowlana – kontynuowano rozbiórkę komisu na odcinku 2. Kontynuowano prace związane z osnową geodezyjną i z bieżącą obsługą budowy.

ZAMAWIAJĄCY
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad 
Oddział w Gdańsku

www.gddkia.gov.pl

INŻYNIER KONTRAKTU
Egis Poland Sp. z o.o.
Warszawa

www.egis-poland.com

WYKONAWCA
Polaqua Sp. z o.o.
Piaseczno

polaqua.pl