Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

20/11/2018 r.

WARTOŚĆ CAŁKOWITA KONTRAKTU

817 110 153,92 zł

WYSOKOŚĆ DOFINANSOWANIA Z UNII EUROPEJSKIEJ

984 169 193,39 zł

Tydzień 28

Opis wykonywanych Prac Projektowych
Branża drogowa - prowadzono prace nad KNA. Trwała praca nad PW ekranów pochłaniających oraz ekranów odbijających dla odc.1 i 2.
Branża mostowa  - prowadzono prace nad KNA
Branża sanitarna  - na odcinku 1 prowadzono prace nad KNA; monitowano w sprawie uzgodnienia projektu wykonawczego stacji podnoszenia ciśnienia; na odcinku 2 opracowywano korektę odwodnienia rejonu przepompowni OPEC.Trwało uzgodnienie projektu sięgaczy do podłączenia stacji benzynowej do uzgodnienia przez Gestorów.
Branża elektroenergetyczna  - na odcinku 2 trwały prace nad projektami wykonawczymi tom IV/6c oraz IV/6g
Branża teletechniczna - prowadzono prace nad KNA.
Branża melioracyjna  -  prowadzono prace nad KNA.
Branża geotechniczna  - na bieżąco analizowano i odpowiadano na przekazywane pisma oraz ZDP.
Branża architektoniczna  - prowadzono prace nad KNA.
Branża geodezyjna - prace zakończono.
Branża geologiczna – prace zakończono.
Ochrona środowiska i branża zieleni  - prowadzono prace nad KNA.

Opis wykonywanych Robót
W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty:
- Trasa Główna:     
            0+200    wykop
            0+350    nasyp
            3+600 - 3+800    Warstwa mrozoochronna
            4+000 - 4+200    Warstwa mrozoochronna
            12+950 - 13+030    nasyp przęciążeniowy
            13+500     wykop
            13+650    nasyp
- MOP:
            MOP L    nasyp
            MOP L    wykop
            D4 MOP P    podbudowa zasadnicza
            D5 MOP P    podbudowa zasadnicza
- Dojazdowe, poprzeczne i technologiczne:
            DD 11+460L    profilowanie
Odcinek 2:
- w. Gdynia Wielki Kack:
            W WK L3    Humusowanie skarp
            RD L1    Wykop
- Trasa Chwaszczyńska:
            2+800 - 3+100    wykop
            0+730 - 0+880    WUP
            1+570 - 1+660    podbudowa zasadnicza
            1+570 - 1+660    podbudowa  pomocnicza
- Trasa Kielnieńska:
            1+400    nasyp
- Trasa Główna:
            13+770 - 13+930    Warstwa mrozoochronna
- drogi dojazdowe, poprzeczne i technologiczne:
            Rdestowa-Krzemowa    Podbudowa z kruszywa gr. 15 cm
            Rdestowa-Krzemowa    kostka betonowa gr. 8 cm
            Droga Leśna    nawierzchnia z kruszywa
- ZOT:
            319+800 - 320+000    WUP
            318+870 - 319+600    Humusowanie skarp

Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:
• WD-70 (km 0+450) (ul.Klonowa, Szemud) - izolacja płyt przejściowych P1 P3; zasypka powyżej płyty przejściowej P1 P3
• WD-72 (km 1+374) (ul.Myśliwska, Szemud) - betonowanie kap chodnikowych - odcinki przydylatacyjne;montaż kotew barier; betonowanie płyty przejsciowej P1
• WD-75 (km 3+441) (ul.Pod Lasem, Kamień) - Przygotowanie korpusów do izolacji P1 i P3
• ES-77 (km 5+050) (ul.Kwiatowa, Kamień) - montaż łożysk JL
• WS-80 (km 7+513) (ul.Jeziorna, Koleczkowo) - izolacja MMA pod kapami JP JL
• MS-81 (km 7+792) (ok.ul.Jeziornej, Koleczkowo) - zbrojenie JL, montaż kotew
• PP-88 (km 12+610) (ul.Polna, Dobrzewino) - zasypki
Odcinek 2:
• PZDs-90 (km 13+688) - izolacje bitumiczno-lateksowe na korpusach P1 P2
• WD-91 (km 0+144 Tr.Ch.) - zbrojenie poprzecznicy P1; zbrojenie poprzecznicy P3
• WD-92 (km 0+144 Tr.K.) - zbrojenie szaloanie ustroju nośnego
• WD-93 (km 1+287 Tr.K.) - betonowanie podwaliny P1L; Zbrojenie i szalowanie ustroju JP
• WD-94 (km 1+427 Tr.K.) - zasypka powyżej drenażu; ustawianie krawężników na ustroju
• WD-95 (km 0+747 Tr. Ch.) - zasypka powyżej drenażu; ustawianie krawężników na ustroju
• KD-99 (km 3+716 Tr.Ch.) - betonowanie wnęk dylatacyjnych
• WD-101 (km 4+500 Tr. Ch.) - umocnienia stożków P1 P4
• WD-102 (km 320+425 ZOT) - ustawianie krawężników na ustroju ZRP
• WD-103 (km 320+671 ZOT) - izolacjo-nawierzchnia na chodnikach; próbne obciążenie obiektu
• WS-104 (km 319+724 ZOT) - wykonanie izolacjo-nawierzchni ZRL ZRP;
• WS-105 (km 320+769 ZOT) - zbrojenie płyty przejściowej P1; betonowanie płyty przejsciowej P1; zasypka P2
• WD-106 (km 321+127 ZOT) - wykonanie izolacji MMA na ustroju; ułożenie asfaltu lanego na ustroju;zbrojenie kap chodnikowych na skrzydłach P3; betonowanie kap chodnikowych na skrzydłach P3
Obiekty WD-90 - WD-95 znajdują się przy planowanym węźle Chwaszczyno. Wszystkie obiekty 100+ znajdują się przy istniejącej obwodnicy, KD-99 – kładka nad ul.Chwaszczyńską
Branża sanitarna – na odcinku 1 trwały prace nad siecią wodociągową PW-1 (km 0+316), PW-2 (km 1+398), PW-6 (km 3+763), PW-9 (km 8+301), PW-12 (11+109); kanalizacją deszczową KD-4e (rejon MOP L), KD-1a (km 0+390), KD-6(km 5+070) oraz KD-7b (km 6+600).Trwały prace nad siecią kanalizacji sanitarnej KS-1 (MOP L/P).  Dodatkowo trwały prace przy montażu wpustów i przykanalików, trwał montaż pierścieni odciążających i pokryw. Na odcinku 2 kontynuowano prace nad siecią gazową niskiego i średniego ciśnienie PG-5(ul.Chwaszczyńska); siecią kanalizacji deszczowej - KD-28, KD-76 (ul.Chwaszczyńska), KD-85, KD-84 (ul.Nowa Rdestowa), KD-80 (ul.Źródło Marii). Trwały prace nad siecią kanalizacji sanitarnej KS-1 (w ciągu ul. Rdestowej). Prowadzono prace na sieci wodociągowej W-1 oraz PW-15  (ul.Rdestowa).
Branża elektroenergetyczna - trwała budowa kabli oświetleniowych węzeł Wielki Kack; Podłączanie urządzeń w podstacjach - instalacja alarmowa i ppoz
Branża melioracyjna - wykonywano drenaż w km 3+900-4+200. Trwało umocnienie rowu w km 5
Branża ogólnobudowlana - na odcinku 1 trwały prace nad stawieniem ścian dla budynków MOP (prawy i lewy)
Ekrany - na odcinku 1 i 2  trwał montaż słupów wraz z wykonaniem głowicy oraz fundamenty dla ekranów 12P,13P,25L,30L,31P,26L.
Kontynuowano montaż barier na obu odcinkach.

ZAMAWIAJĄCY
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad 
Oddział w Gdańsku

www.gddkia.gov.pl

INŻYNIER KONTRAKTU
Egis Poland Sp. z o.o.
Warszawa

www.egis-poland.com

WYKONAWCA
Polaqua Sp. z o.o.
Piaseczno

polaqua.pl