Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

20/11/2018 r.

WARTOŚĆ CAŁKOWITA KONTRAKTU

817 110 153,92 zł

WYSOKOŚĆ DOFINANSOWANIA Z UNII EUROPEJSKIEJ

984 169 193,39 zł

Tydzień 46

Opis wykonywanych Prac Projektowych
Branża drogowa - prowadzono prace nad KNA; prace nad materiałami do Projektu ekranów odbijających i przeciwolśnieniowych;
Branża mostowa  - prowadzono prace nad KNA
Branża sanitarna  - na odcinku 1 trwały prace nad KNA oraz w zakresie PW hydroforni. Na odcinku 2 prowadzono prace nad KNA oraz trwa uzgodnienie projektu sięgaczy do podłączenia stacji benzynowej.
Branża elektroenergetyczna  - na odcinku 2 trwały prace nad dokumentacją projektową: Tom IV/2e , IV/3a, IV/3b, IV/6a, IV/6c, IV/6d oraz IV/6e.
Branża teletechniczna - prowadzono prace nad KNA
Branża melioracyjna  - prowadzono prace nad KNA
Branża geotechniczna  -  na obu odcinkach prowadzono bieżącą analizę i odpowiedzi na przekazywane pisma oraz ZDP
Branża architektoniczna  - prowadzono prace nad KNA
Branża geodezyjna – prace zakończono
Branża geologiczna - prace zakończono.
Ochrona środowiska i branża zieleni  -  prowadzono prace nad KNA.

Opis wykonywanych Robót
W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty:
- Trasa Główna:     
    1+900-2+200    Nasyp
    5+000-5+200    Warstwa Mrozoochronna
    13+100 - 13+600    drenaż
    12+920-13+080    WUP
    11-400-11+500    Warstwa Mrozoochronna
- MOP:
    MOP L    Nasyp
    MOP L    Podbudowa pomocnicza
- Dojazdowe, poprzeczne i technologiczne:
    DG 4-8    roboty brukarskie
    UL. DĄBROWSKIEGO    Podbudowa zasadnicza
    DD 9+430L    Podbudowa zasadnicza
    DD3+830P    Podbudowa zasadnicza
    DD1+480L    Nasyp
    DD0+110L    Nasyp
    DD0+020L    Nasyp
    DD7+030L    Podbudowa zasadnicza
Odcinek 2:
- Węzły:
    WCHL2    ściek drogowy
    WCHL7    ściek drogowy
    WCHL6    nasyp
- Trasa Chwaszczyńska:
    2+500 - 3+000    Wykop
    3+300 - 3+750    Warstwa mrozoochronna
    3+300 - 3+750    podbudowa pomocnicza
    0+890-1+000    WUP
- Trasa Kielnieńska:
    0+740-0+840    Warstwa mrozoochronna
    0+740-0+840    Podbudowa Pomocnicza
- Trasa Główna:
    13+800    Ściek drogowy
- ul. Nowa Rdestowa:
    1+100 - 1+300    Chodnik z kostki betonowej
    1+100 - 1+300    WUP  chodnik
    0+000 - 0+300    obrzeża
    2+300-2+400    Nasyp
- ZOT:
    319+800-320+200 L    WUP
    319+800-320+200 P    Wykop
Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:
• WD-70 (km 0+450) (ul.Klonowa, Szemud) -  kosmetyka betonów
• WD-72 (km 1+374) (ul.Myśliwska, Szemud) - brukarka; kosmetyka betonów
• PZD-73 (km 2+190) (ul.Długa, Kamień) - humusowanie górna warstwa
• WD-75 (km 3+441) (ul.Pod Lasem, Kamień) - betonowanie   kap chodnikowych; betonowanie płyty przejściowej P1
• ES-77 (km 5+050) (ul.Kwiatowa, Kamień) - nawierzchnie żywiczne na kapach jezdnia lewa
• WD-78 (km 6+148) (ul. Wczasowa, Koleczkowo) - umocnienia stożków; kosmetyka betonów
• WS-80 (km 7+513) (ul.Jeziorna, Koleczkowo) - uciąglenia nawierzchni
• MS-81 (km 7+792) (ok. ul.Jeziornej, Koleczkowo) - montaż  barier; zasypki stożka P5 L; kosmetyka betonów
• WD-82 (w. Koleczkowo - ul.Andersa) - schody i obruki; kosmetyka betonów
• WS-87 (km 11+346) (ul.Rzemieślnicza, Dobrzewino) - izolacja bitumiczno-lateksowa P2; izolacje MMA pod kapami chodnikowymi; zbrojenie płyt przejściowych P1; zasypka  P2  pod płyty przejściowe

Odcinek 2:
• PZDs-90 (km 13+688 S6) - beton wyrównawczy pod płyty przejściowe P1; zbrojenie płyt  przejściowych P1
• WD-91 (km 0+144 Tr.Ch.) - zasypki podpór P1 i P3 pod pł. przejściowe; izolacjo bitumiczno-lateksowe P1 i P3; przygotowanie wnęk dylatacyjnych  
• WD-92 (km 0+144 Tr.K.) - betonowanie ścianki zaplecznej  P1; deskowanie i zbrojenie ścianki zaplecznej P5
• WD-93 (km 1+287 Tr.K.) - przygotowanie wnęk dylatacyjnych; beton wyrównawczy pod płyty przejściowa P1; zbrojenie i deskowanie pł. przejściowej P1; montaż kap chodnikowych jezdnia prawa
• WD-95 (km 0+747 Tr.Ch) - izolacjo nawierzchnie kap
• WD-98 (km 2+498 Tr.Ch.) - wbijanie grodzic P1; betonowanie  fundamentu  P3
• WS-102 (km 320+425 ZOT) - ZOT P3 L  betonowanie korpusu przyczółka; ZOT P2P  betonowanie  słupów; izolacje fundamentów; ZOT P1P deskowanie  korpusu
• WS-104 (km 319+724 ZOT) - izolacje i zasypki fundamentów P3; deskowanie korpusu P3 P; rozbiórka istniejącego wiaduktu P1 - P2
• WS-105 (km 320+769 ZOT) - ZOT P2 L deskowanie  korpusu; ZOT P1 P betonowanie korpusu
• WD-106 (km 321+127 ZOT) - antykorozja konstrukcji stalowej

Branża sanitarna – na odcinku 1:
    3+763    sieć wodociągowa PW-6  - montaż ocieplenia
    7+009    sieć wodociągowa PW-8  - montaż ocieplenia
    6+300    montaż osadników wstępnych
    6+300    wpusty+przykanaliki
    6+300    Montaż urządzeń oczyszczających SEP4 ; SEP8
    10+560    wyloty do rowu
    7+550    kanalizacja deszczowa 7F
    11+336    kanalizacja deszczowa KD-12B - studnie
    11+336    kanalizacja deszczowa KD-12B - studnie
    Dodatkowo trwała praca przy montażu  włazów przy studniach; Montaż urządzenia oczyszczającego SEP7; Regulacja studni; montaż skrzynek ulicznych
Na odcinku 2:
    Trasa Chwaszczyńska    sieć kanalizacji deszczowej - kanał KD-29
    ZOT    sieć kanalizacji deszczowej - kanał KD-56
    Chwaszczyńska    sieć kanalizacji deszczowej - kanał KD-76
    ul. Chwaszczyńska 49    sieć kanalizacji sanitarnej PKS-1
    ul. Nowa Rdestowa    sieć kanalizacji sanitarnej KS-1
    Ul. Rdestowa    sieć wodociągowa - kolizja W-1
    ZOT    sieć wodociągowa PW-15

Branża elektroenergetyczna - na odcinku 1 trwała budowa oświetlenia w rejonie w. Koleczkowo; na odcinku 2 trwała budowa oświetlenia na w. Wielki Kack oraz w. Chwaszczyno; trwała przebudowa trakcji trolejbusowej w ciągu ul.Chwaszczyńskiej/Krzemowej.
Branża teletechniczna - trwała budowa kanału technologicznego
Branża ogólnobudowlana - na MOP PN i PD    trwały prace związane z izolacja stropodachu; ocieplanie budynków; instalacje sanitarne wewnętrzne; stolarka otworowa zewnętrzna
Branża geotechniczna - betonowanie oczepów zbiorników ZR-5.2/2
Ekrany - trwały prace w następującym zakresie:
Odcinek 1:
    Ekran 7P    montaż słupów wraz z wykonaniem głowicy
    Ekran 11P    montaż słupów wraz z wykonaniem głowicy
    Ekran 14P    montaż słupów wraz z wykonaniem głowicy

SOR - kontynuowano montaż barier na Trasie Głównej oraz węzłach.

ZAMAWIAJĄCY
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad 
Oddział w Gdańsku

www.gddkia.gov.pl

INŻYNIER KONTRAKTU
Egis Poland Sp. z o.o.
Warszawa

www.egis-poland.com

WYKONAWCA
Polaqua Sp. z o.o.
Piaseczno

polaqua.pl