Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

20/11/2018 r.

WARTOŚĆ CAŁKOWITA KONTRAKTU

817 110 153,92 zł

WYSOKOŚĆ DOFINANSOWANIA Z UNII EUROPEJSKIEJ

984 169 193,39 zł

Tydzień 5

Opis wykonywanych Prac Projektowych
Branża drogowa - prowadzono prace nad KNA; trwały prace nad projektem ekranów odbijających i przeciwolśnieniowych po otrzymanych uwagach;
Branża mostowa  - prowadzono prace nad KNA;
Branża sanitarna  - na obu odcinkach prowadzono prace nad KNA; na odc. 1 -  oczekiwano na uzgodnienie Projektu Wykonawczego stacji podnoszenia ciśnienia przez GPK Szemud. Na odcinku 2 - oczekiwano na uzgodnienie zmian w projekcie KS przez ZDiZ oraz  przyłączy wodociągowych ul. Chwaszczyńska przez PEWiK.
Branża elektroenergetyczna  - prace nad KNA
Branża teletechniczna - na odcinku 1  i 2 prowadzono prace nad KNA;
Branża melioracyjna  -  prowadzono prace nad KNA.
Branża geotechniczna  - na odcinku 1 i 2 na bieżąco analizowano i odpowiadano na przekazywanie pisma oraz ZDP.
Branża architektoniczna - prowadzono prace nad KNA;
Branża geodezyjna - prace zakończono.
Branża geologiczna – prace zakończono.
Ochrona środowiska i branża zieleni  - prowadzono prace nad KNA.

Opis wykonywanych Robót
W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty:
- Trasa Główna:     
    8+200-8+500    Roboty wykończeniowe
    13+080-13+600    Roboty wykończeniowe
    12+500-12+900    Roboty wykończeniowe
    11+500-12+000    Roboty wykończeniowe
- MOP:
    MOP L    Nasyp
    MOP P    Nasyp
- Węzły:
    Węzeł Koleczkowo    Roboty wykończeniowe
- Dojazdowe, poprzeczne i technologiczne:
    DD7+980P    Roboty wykończeniowe
    DD8+430L    Roboty wykończeniowe
    DD9+430L    Podbudowa zasadnicza
    DL11+030P    Roboty wykończeniowe
    DD3+380L    Pobocza
    DD6+300L    Pobocza
    DD7+030L    Pobocza
Odcinek 2:
- Węzły:
    WCHL7    Podbudowa zasadnicza
    WCHL4    Warstwa mrozoochronna
    WCHL7    Wykop
    WCHL4    Nasyp
    WCHL4    Wykop
    RD_L1    wykop
    W WK L1    nasyp przeciążeniowy
    W WK L6    Nasyp
    W WK L6    Wykop
- Trasa Chwaszczyńska:
    2+500 - 2+800    Wykop
    4+000 - 4+200    Nasyp
- ul. Nowa Rdestowa
    3+440-3+605    Nasyp przeciążeniowy
    2+680-2+750    Nasyp
- drogi dojazdowe, poprzeczne i technologiczne:
    DD_2+890_L_TC    Nasyp
- ZOT:
    321+150 - 321+250 P    Wykop
Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:
• WD-70 - wykonywano brukarkę wraz z spoinowaniem;
• WS-87 (km 11+346) (ul.Rzemieślnicza, Dobrzewino) - wykonano montaż kap chodnikowych; izolacja płyt przejściowych P1 i P2;
Odcinek 2:
• PZDs-90 - zbrojenie płyty przejściowej P2; izolacja MMA podpora P2 ścianka zaplecza;
• WD-91 (km 0+144 Tr.Ch.) - izolacje MMA ścianek zaplecznych P1 i P3; zbrojenie płyt przejściowych; zasypka pod płyty przejściowe;
• WD-92 (km 0+144 Tr.K.) - zbrojenie płyty przejściowej P1;
• WD-93 (km 1+287 Tr.K.) - izolacje płyt przejściowych;
• WD-94 (km 1+427 Tr.K.) - betonowanie kap na skrzydełkach P1;
• WD-98 - zbrojenie i deskowanie korpusu P1; zbrojenie skrzydełek P3; betonowanie filara P2; izolacja fundamentu P3 - piony; betonowanie ciosów P3;
• WS-102 (km 320+425 ZOT) - betonowanie ciosów ZOT JL P1; ZOT P2L betonowanie fundamentów; ZOT P montaż rusztowań ustroju nośnego;
• WS-104 - betonowanie ciosów ZOT JL P1; izolacje fundamentu P2 i P3; zbrojenie korpusu przyczółka P1P; deskowanie i zbrojenie rygla P2P
• WS-105 (km 320+769 ZOT) - zbrojenie poprzecznicy ZOT P1L; zbrojenie płyty ustroju nośnego.
Branża sanitarna – na odcinku 2 prowadzono prace nad siecią kanalizacji deszczowej -  kanał KD-25 (Trasa Chwaszczyńska), kanał KD-56 (ZOT), kanał KD-59 (ZOT), kanał KD-60 (ZOT), kanał KD-61 (WS-105), kanał KD-66 (ZOT); kanał KD-76 (ul. Chwaszczyńska), kanał KD-77 (ul. Nowowiczlińska), kanał KD-83 (ul. Rdestowa), kanał KD-84 (ul. Nowa Rdestowa); trwały prace nad siecią kanalizacji sanitarnej PKS-1 (ul. Chwaszczyńska - WEBER, łącznik Rdestowa/Chwaszczyńska), KS-1 (ul. Nowa Rdestowa), KS-3 (ul. Źródło Marii) oraz KS-2 (ul. Węgierska); oraz prowadzono prace na sieci wodociągowej W-1 (ul. Chwaszczyńska).
Branża elektroenergetyczna - na odcinku 1 trwała budowa oświetlenia oraz montaż słupów i opraw (MOP P); budowano przyłącze elektro-energetyczne ( w km 12+000 - 13+000).  Na odcinku 2 trwała budowa oświetlenia (Nowa Rdestowa - Rewerenda, węzeł Chwaszczyno, węzeł Wielki Kack) oraz przebudowa trakcji trolejbusowej (ul. Rdestowa - Chwaszczyńska)
Branża ogólnobudowlana - na odcinku 1 trwały prace elewacyjne oraz kładzenie posadzek.
Ekrany - trwały prace w następującym zakresie:
Odcinek 1:
    Ekran 17 P    montaż słupów
    Ekran 18 L    montaż słupów
    Ekran 8P    montaż podwalin
    Ekran 9L    montaż podwalin
    Ekran 4P    montaż podwalin
Odcinek 2:
    Ekran 25L    fundament
SOR - kontynuowano montaż barier na odcinku 1.
OGRODZENIA - na odcinku 1 wykonywano montaż kotew, słupów i siatki.

ZAMAWIAJĄCY
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad 
Oddział w Gdańsku

www.gddkia.gov.pl

INŻYNIER KONTRAKTU
Egis Poland Sp. z o.o.
Warszawa

www.egis-poland.com

WYKONAWCA
Polaqua Sp. z o.o.
Piaseczno

polaqua.pl