Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

20/11/2018 r.

WARTOŚĆ CAŁKOWITA KONTRAKTU

817 110 153,92 zł

WYSOKOŚĆ DOFINANSOWANIA Z UNII EUROPEJSKIEJ

984 169 193,39 zł

Tydzień 8

Opis wykonywanych Prac Projektowych
Branża drogowa - prowadzono prace nad KNA; Prace nad projektem ekranów odbijających i przeciwolśnieniowych;
Branża mostowa  - prowadzono prace nad KNA
Branża sanitarna  - na odcinku 1 trwały prace nad KNA. Prace nad aktualizacją PW stacji podnoszenia ciśnienia MOP. Na odcinku 2 trwały prace nad KNA. Oczekiwano na uzgodnienie zmian w projekcie KS przez ZDiZ
Branża elektroenergetyczna  - prowadzono prace nad KNA
Branża teletechniczna - prowadzono prace nad KNA
Branża melioracyjna  - prowadzono prace nad KNA
Branża geotechniczna  -  na obu odcinkach prowadzono bieżącą analizę i odpowiedzi na przekazywane pisma oraz ZDP
Branża architektoniczna  - prowadzono prace nad KNA; STWiORB
Branża geodezyjna – prace zakończono
Branża geologiczna - prace zakończono.
Ochrona środowiska i branża zieleni  -  prowadzono prace nad KNA.

Opis wykonywanych Robót
Branża drogowa - na odcinku 1 prowadzono następujące roboty:
-Trasa Głowna:
    0+050-0+800    Roboty brukarskie, umocnienie rowów
    7+900-8+100    Roboty brukarskie - umocnienie rowów
    8+200-8+500    Roboty wykończeniowe
    13+080-13+600    Roboty wykończeniowe
    10+000-10+100    Roboty brukarskie - umocnienie rowów
    12+500-12+900    Roboty wykończeniowe
    11+500-12+000    Roboty wykończeniowe
-MOP:
    MOP L    Nasyp
    MOP P    Nasyp
- Węzły:
    Węzeł Koleczkowo    Roboty wykończeniowe
- Dojazdowe, poprzeczne i technologiczne:
    DD1+480L    Nasyp
    DD0+420L    Nasyp
    DZ4-3    Nasyp
    DL4-1    Roboty brukarskie
    DL4-7    Roboty brukarskie
    DD8+010L    Roboty wykończeniowe
    DD8+430L    Roboty wykończeniowe
    DD8+155    Roboty wykończeniowe
 odcinek 2:
- Węzły:
    WKL6    Nasyp
     WCHL6    Roboty brukarskie
     WKL1    Nasyp przeciążeniowy
     RDL1    Wykop
     WCHL4    Podbudowa zasadnicza
     WCHL3    Umocnienie rowu
     WCHL8    Nasyp
- Trasa Chwaszczyńska:
    2+200 - 2+800    Wykop
     4+900 - 5+060    WUP
- Trasa Kielnieńska
     1+100-1+250    WUP
-ul.Nowa Rdestowa:
     2+400-3+300    Wykop
     2+200-2+440    WM
     1+280-1+550    Podbudowa zasadnicza
     0+000 - 0+300    Roboty brukarskie
Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:
• ES-77 (km 5+050) (ul.Kwiatowa, Kamień) - profilowanie stożków
• WD-78 (km 6+148) (ul.Wczasowa, Koleczkowo) - Obrukowania pasów przy przyczółkach
• MS-81 (km 7+792) (ok.ul.Jeziorna, Koleczkowo) - Profilowanie stożków
• WD-82 (km 8+412) (w.Koleczkowo - ul.Andersa) - Obrukowanie pasów przy przyczółkach
• WS-87 (km 11+346) (ul.Rzemieślnicza, Dobrzewino) - montaż kap chodnikowych na skrzydełkach; izolacje bitumiczne P2
Odcinek 2:
• PZDs-90 (km 13+688 S6) - betonowanie płyty przejściowej P2; izolacje płyty przejściowej P1
• WD-91 (km 0+144 Tr.Ch) - betonowanie  płyty przejściowej  P1; b. wyrównawczy pod pł.przejściowe P3; betonowanie  płyty przejściowej  P1
• WD-92 (km 0+834 Tr.K) - izolacje  płyt przejściowych P1  i P5
• WD-93 (km 1+287 Tr.K) - izolacje płyt przejściowej; zbrojenie kap na skrzydłach
• WD-98 (km 2+498 Tr.Ch.) - rozbiórka deskowań  przyczółka   P1; rozbiórka deskowań  skrzydełek P3; izolacja fundamentu podpora P3; montaż podparć  poprzecznicy P2; betonowanie poprzecznicy P3; betonowania ciosów
• WS-102 (km 320+425 ZOT) - betonowanie filara ZOT L P2; zasypki  przyczółka  P1; ZOT P  montaż podparć ustroju nośnego; ZOT P  zbrojenie płyty ustroju; ZOT L  montaż podparć
• WS-104 (km 319+724 ZOT) - P1 betonowanie ciosów; P 1 betonowanie poprzecznic; P2 deskowanie poprzecznic lewa; P2 izolacja fundamentów; izolacje przyczółka P3; P 2 montaże łożysk
• WS-105 (km 320+769 ZOT) - ZRL , ZOT L montaże belek; ZOT P zbrojenie płyty ustroju; izolacje fundamentów oś 2
Branża sanitarna – na odcinku 1:
    3+467    sieć wodociągowa PW-3  - montaż tabliczek informacyjnych
    5+182    sieć wodociągowa PW-7  - montaż tabliczek informacyjnych
    7+009    sieć wodociągowa PW-8  - montaż tabliczek informacyjnych
    Kontynuowano roboty nad obrukowaniem włazów oraz trwał montaż osadników wstępnych
na odcinku 2:
    ul. Chwaszczyńska     sieć kanalizacji deszczowej - kanał KD-76
    ul. Węgierska    sieć kanalizacji deszczowej - kanał KD-76
    Trasa Chwaszczyńska    sieć kanalizacji sanitarnej PKS-1
    ul. Chwaszczyńska / ul. Nowowiczlińska    sieć kanalizacji sanitarnej PKS-1
    łącznik Chwaszczyńska 130 – Rdestowa    sieć kanalizacji sanitarnej KS-1
    ul. Węgierska    sieć kanalizacji sanitarnej KS-2
    ul. Węgierska    sieć kanalizacji sanitarnej - Przyłącza
    ul. Chwaszczyńska / ul. Nowowiczlińska    sieć kanalizacji sanitarnej - Przyłącza
    Trasa Chwaszczyńska    sieć kanalizacji deszczowej - kanał KD-24
    ul. Rdestowa    sieć kanalizacji deszczowej - kanał KD-83
    ul. Źródło Marii    sieć kanalizacji sanitarnej KS-3
Branża elektroenergetyczna:
    węzeł Chwaszczyno    budowa oświetlenia
    węzeł Wielki Kack    budowa oświetlenia
Branża teletechniczna:
    MOP    budowa kanału technologicznego
Branża melioracyjna:
    TG 13+500    Drenaż
Branża ogólnobudowlana:
    MOP P    montaż ścianek instalacyjnych i glazury ściennej
Ekrany -  na odcinku 1:
    Ekran PO_1L    Fundament
    Ekran PO_2P    Fundament
    Ekran 19 P    Montaż słupów
    Ekran 5L    Montaż słupów
    Ekran 17P    Montaż podwalin
SOR - kontynuowano montaż barier na Trasie Głównej i DD0+110L
Ogrodzenia:
    0+550-1+200 SP    montaż ogrodzeń
    3+665-4+300 SP    montaż ogrodzeń
    4+600-5+000 SP    montaż ogrodzeń
    4+850-5+030 SL     montaż ogrodzeń
    5+250-5+600 SP    montaż ogrodzeń
    318+870 - do ekranu 30P    montaż ogrodzeń

ZAMAWIAJĄCY
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad 
Oddział w Gdańsku

www.gddkia.gov.pl

INŻYNIER KONTRAKTU
Egis Poland Sp. z o.o.
Warszawa

www.egis-poland.com

WYKONAWCA
Polaqua Sp. z o.o.
Piaseczno

polaqua.pl