Opis wykonywanych Prac Projektowych
Branża drogowa - Prowadzono prace nad projektem organizacji ruchu oraz nad projektem ekranów na odcinku 1 i 2.
Branża mostowa - prowadzono prace nad Projektem Wykonawczym obiektu WD-91;
Branża sanitarna - na odcinku 1 prowadzono prace nad PW. Na odcinku 2 kontynuowano prace nad projektem wykonawczym likwidacji kolizji i budowy kanalizacji deszczowej. W toku uzgodnienie projektów wykonawczych kanalizacji sanitarnej (przebudowy i ulepszenia) oraz sieci wodociągowych (przebudowy i ulepszenia) z PEWiK – przekazano poprawione projekty do uzgodnienia. W toku uzgodnienie przez OPEC projektu komór. Złożenie projektów wykonawczych do akceptacji przez IK.
Branża elektroenergetyczna - Prowadzenie prac nad Projektem Wykonawczym
Branża teletechniczna – Prowadzenie prac nad Projektem Wykonawczym .
Branża melioracyjna - Prace zakończono.
Branża geotechniczna - prowadzono prace nad wersją elektroniczną TOM X/1 wersja 04 uwzględniającą polecenie Zamawiającego nr 561 i 647 dotyczące profilometrów oraz inklinometrów
Branża architektoniczna - przygotowywano stanowisko ws. uwag Inżyniera do Projektu Wykonawczego budynku toalet oraz wprowadzano zasadne uwagi.
Branża geodezyjna - prace zakończono.
Branża geologiczna - wykonywanie badań po odblokowaniu egzekucyjnym działek.
Ochrona środowiska i branża zieleni - Prowadzono prace nad Projektem Wykonawczym
Opis wykonywanych Robót
W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty – prace ziemne przy odhumusowaniu w ciągu Trasy Głównej ( 1+000 - 1+200, 3+900 - 4+000) . Robiono nasyp w km 1+020 - 1+080, 1+600 - 1+700, 1+700 - 1+750, 4+400 - 4+450, 7+100 - 7+200, DD 6+140P 1+050-1+120, DD 1+480P oraz wykopy w km 1+300 - 1+400, 1+800 - 1+850, 2+400 - 2+600, 3+900 - 4+000, 4+900 - 5+000, 5+900 - 6+000, 7+000 - 7+050, 9+000 - 9+700, 11+700- 12+050. Na odcinku TG ( 1+170 - 1+200, 4+400 - 4+450, 6+750 - 6+800, 12+400 - 12+700 )wykonywano wymianę gruntu.
Na odcinku 2 - prowadzono prace nad odhumusowaniem terenu( W_CHW_L5 (0+279,3 - 0+500) , Trasa Kielnieńska - 1+200 - 1+400). Robiono nasyp w km W_WK_L3 (0+500 - 0+600), W_WK_L3 (0+720 - 0+800), W _WK_L4 (0+190 - 0+260), ZRL (0+300 - 0+400) , W_WK_L4 (0+190 - 0+260) oraz w okolicach węzła Gdynia Wielki Kack - WWKL3 (km 0+600 - 0+900), WWKL4 oraz wykop w ciągu Tr. Chwaszczynskiej - km 2+800 - 3+000, 3+600 - 3+800 oraz w ciągu ZOT – WWKL5. Wykonywano prace powiązane z wymianą gruntu na TG km 13+670 - 13+709 oraz 13+670 - 13+709. W km 13+700 wykonano drogę technologiczną, w km 13+700 układano tymczasowy przepust w śladzie Strugi Chwaszczyno
Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:
WD-70 (km 0+450) – trwało przygotowywanie platform pod pale - P1, P2, P3
WD-72 (km 1+374) (ul.Myśliwska, Szemud) – trwało zbrojenie fundamentów P1, P2, P3; Szalowanie fundamentów P1, P2
PZGd -73 (2+190) (ul.Długa, Kamień) – trwało betonowanie ścian podpory P1; Izolacja cienka fundamentów.
ES-77(km 5+080) (ul.Kwiatowa, Kamień) – trwała izolacja cienka fundamentów P2, P3, P4; Betonowanie fundamentu P1L; Zbrojenie filarów P3 Oraz Zbrojenie, szalowanie, betonowanie fundamentu P4P
WD-78 ( km 6+148) (ul.Wczasowa, Koleczkowo) – wykonano betonowanie filarów P2 oraz trwała izolacja cienka fundamentów
MS-81 (km 7+792) (ok. ul.Jeziornej, Koleczkowo) – montowano platformy robocze P2 P3
WD-82 (km 8+412) ( węzeł Koleczkowo – ul.Andersa) – trwało zbrojenie i szalowanie korpusu podpory P3 ( w niewielkim stopniu) oraz szalowanie korpusu P1.
Na 2 odcinku prowadzono prace na obiekcie:
WD-95 (km0+747) – trwał wykop i platforma robocza P1 i P3.
WD-100 (km 4+173) – trwało szalowanie korpusu P1 oraz dokończenie montażu zbrojenia korpusu P3
WD-101 (4+501) – wykonano szalowanie korpusu P1
Obiekt WD-103 (km 320+671) – trwało zbrojenie i betonowanie fundamentu P4
Obiekt WS-104 (km 319+724 ZOT) – trwało zbrojenie korpusu P1 ZRP
Obiekt WS-105 (km 320+269) – wykonano zbrojenie fundamentu P2 ZRP
Obiekt WD-106 (km 321+127) – trwała zasypka fundamentu fundament P1
Branża sanitarna – na odcinku 1 prowadzono prace przy kolizjach PW-7 (km 5+182), PW- 9 (km 8+301), PW-10 (km 10+303). Dodatkowo trwały pracę przy kanalizacji sanitarnej PKS-6a (km 10+305) i kanalizacji deszczowej SW10A
Na odcinku 2 kontynuowano prace przy kolizji z siecią wodociągową PW-1 (km 0+640), PW-6 (km1+590), PW-7 (km 1+706) oraz PW-15 (km 2+223). Prowadzono roboty na sieci ciepłowniczej PSC-1 oraz PSC-4. Dodatkowo, na sieci kanalizacji sanitarnej Ks-4 w km 0+642
Branża elektroenergetyczna – prowadzono prace przy kolizji 23, 33 polegające na przepięciu kolizji. Na odcinku 2 trwało układanie kabli na kolizjach 44SN 45SN 46SN 48SN 49SN 50SN
Branża teletechniczna –na odcinku 2 trwało przełączenie Orange AKRYLAND, przełączenie POLKOMTEL km 4+000
Branża ogólnobudowlana – kontynuowano prace przy rozbiórce obiektów na obu odcinkach
Kontynuowano prace przy inwentaryzacji budynków przewidzianych do rozbiórki dla odcinka 1 i 2. Kontynuowano prace związane z osnową geodezyjną i z bieżącą obsługą budowy