Opis wykonywanych Prac Projektowych
Branża drogowa - prowadzono prace nad projektem ekranów na odcinku 1 i 2. Prowadzenie prac nad KNA. Otrzymano pozytywną opinię do Projektu Organizacji Ruchu z UM Gdynia
Branża mostowa - prowadzenie prac nad KNA
Branża sanitarna - na odcinku 1 trwało przygotowanie odpowiedzi na KNA. Monitowano w sprawie uzgodnienia projektu wykonawczego stacji podnoszenia ciśnienia odcinek 1 przez GPK. Przygotowywano część branżową do projektu wykonawczego stacji podnoszenia ciśnienia. Na odcinku 2 trwało przygotowanie odpowiedzi na KNA. Trwała analiza odwodnienia w rejonie obiektów WS-102 i WS-105.
Branża elektroenergetyczna - na odcinku 1 przekazano wyjaśnienia do uwag do Tomów IV/3a i IV/3b do IK oraz Zamawiającego. Na odcinku 2 koordynowano rozwiązania projektowe z biurami projektowymi wykonującymi projekty przyłączy dla Energii.
Branża teletechniczna – na odcinku 1 trwało oczekiwanie zatwierdzenia projektu kanału technologicznego przez IK oraz Zamawiającego
Branża melioracyjna - Prowadzenie prac nad KNA
Branża geotechniczna - bieżąca analiza i odpowiedzi na przekazywane pisma oraz ZDP
Branża architektoniczna - trwała weryfikacja specyfikacji budynku toalet MOP.
Branża geodezyjna - prace zakończono.
Branża geologiczna – prace zakończono.
Ochrona środowiska i branża zieleni - prowadzono prace nad Projektem Wykonawczym branży zieleni odcinek 1 i 2
Opis wykonywanych Robót
W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty:
- Trasa Główna - prace ziemne (wykop w km : 0+200, 5+300, 8+100 - 8+300; nasyp w km: 4+300, 7+900 - 8+000, 12+300 12+600). W km 8+300 - 8+500 wbudowano warstwę ulepszonego podłoża.
- MOP - trwały pace ziemne na MOP L (wykop, nasyp)
- drogi dojazdowe, poprzeczne, technologiczne - wykonywano nasyp na drodze DD 0+110P oraz DG4_8
Odcinek 2:
- w. Gdynia Wielki Kack - trwały prace ziemne (nasyp: W-WK_L7 (0+220-0+280), W-WK_L1 (0+450-0+500); WUP gr. 25 cm : W-WK_L1N (0+220-0+302), W-WK_L2N (0+000-0+050), W-WK_L4N (0+170-0+223); Warstwa mrozoochronna gr. 20 cm: W-WK_L1N (0+220-0+302), W-WK_L2N (0+000-0+050), W-WK_L4N (0+170-0+223); Podbudowa z betonu C5/6 gr. 15 cm: W-WK_L1N (0+220-0+302), W-WK_L2N (0+000-0+050), W-WK_L4N (0+170-0+223); Podbudowa z kruszywa 0-31,5: W-WK_L1N (0+220-0+302), W-WK_L2N (0+000-0+050), W-WK_L4N (0+170-0+223); warstwa mrozoochronna: W CH L6 1+190 - 1+440)).
- Trasa Chwaszczyńska - wykop w km 2+800-2+900L
- Trasa Kielnieńska - trwały prace ziemne: wykop w km 0+200-0+500; nasyp w km 1+340 - 1+400; warstwa mrozoochronna w km 0+520 - 0+640
- Trasa Główna - prace ziemne w rejonie km 13+960 - 0+120 (wbudowanie WUP).
- ul.Nowowiczlińska - trwały następujące prace w km 0+000 -0+080 oraz 0+170-0+230 - rozbiórka nawierzchni bitumicznej, wbudowano WUP gr. 25cm; w-we mrozoochronna gr. 20 cm; podbudowę z betonu C5/6 oraz podbudowę z kruszywa 0/31,5
- drogi dojazdowe, poprzeczne i technologiczne - wbudowywano WUP o gr. 25 cm na drodze DZ_2+260P_TCH.
Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:
• WD-70 (km 0+450) (ul.Klonowa, Szemud) - montaż wpustów i sączków
• WD-75 (km 3+441) (ul.Pod Lasem, Kamień) - betonowanie korpusu P1; zbrojenie oraz betonowanie oczepu P2
• WS-80 (km 7+513) (ul.Jeziorna, Koleczkowo) - kontynuowano zbrojenie i deskowanie skrzydeł P1P P2P; betonowanie skrzydeł P1P P2P
• WS-87 (km 11+346) (ul.Rzemieślnicza, Dobrzewino) - zbrojenie fundamentów P2; betonowanie fundamentu P2L
• PP-88 (km 12+610) ( ul.Polna, Dobrzewino) - zbrojenie ścian JL
Na 2 odcinku prowadzono prace na obiekcie:
• PZDs-90 (km 13+688) -zbrojenie szalowanie korpusu P1P
• WD-92 (km 0+834 Tr.K.) - betonowanie skrzydła P1.2; zbrojenie szalowanie skrzydła P1.2
• WD-93 (km 1+287 Tr.K.) - zbrojenie szalowanie korpusu P1P
• WD-94 (km 1+427 Tr.K.) - zbrojenie i szalowanie płyty ustroju nośnego JP
• WD-95 (km 0+747 Tr.Ch.) - zbrojenie szalowanie ustroju nośnego
• KD-99 (km 3+716 Tr.Ch.) - zbrojenie ustroju nośnego
• WS-102 (km 320+425 ZOT) - szalowanie zbrojenie ZRP
• WD-103 (km 320+671 ZOT) - montaż dylatacji
• WS-104 (km 319+724 ZOT) - montaż dylatacji ZRL; zasypka przyczółek P1 ZRP
Obiekty WD-90 - WD-95 znajdują się przy planowanym węźle Chwaszczyno. Wszystkie obiekty 100+ znajdują się przy istniejącej obwodnicy, KD-99 – kładka nad ul.Chwaszczyńską
Branża sanitarna – na odcinku 1 prowadzono prace w rejonie MOP PD ( kanalizacja sanitarna KS-1 oraz deszczowa S5A); kontynuowano prace na sieci kanalizacji deszczowej KD-8A ( km 8) oraz 4c ( km 3+800). Na odcinku 2 kontynuowano prace na sieci kanalizacji sanitarnej PKS-1 (ul.Chwaszczyńska) oraz sieci wodociągowej PW-15 (ul.Chwaszczyńska oraz ul.Nowowiczlińska), PW-13 (ul.Chwaszczyńska), kontynuowano prace na sieci wodociągowej W-1 (ul.Rdestowa) oraz W-2 i PW-19 (łącznik Krzemowa - Starochwaszczyńska).Prowadzono roboty na sieci gazowej niskiego i średniego ciśnienia PG-5 (rejon ul. Chwaszczyńska) oraz PG-12 (okolice ul. Górniczej) . Prowadzono roboty na sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ZOT oraz ul.Chwaszczyńskiej, ul.Krzemowej. Wznowiono prace na sieci ciepłowniczej PSC-3 (ul. Chwaszczyńska, rejon WD-100) oraz PSC-4a (ul.Krzemowa).
Branża elektroenergetyczna - trwała budowa przepustów w rejonie WS-104 oraz punktów zasilających trakcję na Nowowiczlińskiej. Budowano kable oświetleniowe na Chwaszczyńskiej i WKL5
Branża teletechniczna - trwała budowa kanalizacji Netia i ORANGE (ul. Nowowiczlińska - Chwaszczyńska).
Branża melioracyjna - prace nad umocnieniem rowu w km 5+600
Kontynuowano prace związane z osnową geodezyjną i z bieżącą obsługą budowy.