Opis wykonywanych Prac Projektowych
Branża drogowa - przekazano Projekt Stałej Organizacji Ruchu dla odcinka 1 i 2 do zatwierdzenia; Prowadzono prace nad KNA. Prace nad PW ekranów akustycznych
Branża mostowa - prowadzenie prac nad KNA
Branża sanitarna - na odcinku 1 trwało przygotowanie odpowiedzi na KNA. Monitowano w sprawie uzgodnienia projektu wykonawczego stacji podnoszenia ciśnienia odcinek 1 przez GPK. Przygotowywano część branżową do projektu wykonawczego stacji podnoszenia ciśnienia. Na odcinku 2 trwało przygotowanie odpowiedzi na KNA. Trwała analiza odwodnienia w rejonie obiektów WS-102 i WS-105.
Branża elektroenergetyczna - na odcinku 1 oczekiwano na zatwierdzenie przez Inżyniera i Zamawiającego Tomów IV/3a Zasilanie GDDKIA i IV/3b Zasilanie SZR. Na odcinku 2 przekazano Tom IV/2e do zatwierdzenia przez Zamawiającego oraz Inżyniera
Branża teletechniczna – na odcinku 1 trwało oczekiwanie zatwierdzenia projektu kanału technologicznego przez IK oraz Zamawiającego
Branża melioracyjna - Prowadzenie prac nad KNA
Branża geotechniczna - bieżąca analiza i odpowiedzi na przekazywane pisma oraz ZDP
Branża architektoniczna - oczekiwanie na akceptacje SST i projektu branży elektrycznej budynku toalet MOP.
Branża geodezyjna - prace zakończono.
Branża geologiczna – prace zakończono.
Ochrona środowiska i branża zieleni - prowadzono prace nad Projektem Wykonawczym branży zieleni odcinek 1 i 2
Opis wykonywanych Robót
W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty:
- Trasa Główna - prace ziemne (wykop: km 0+200, 1+400, 6+100 oraz 10+900 - 11+100; nasyp km 4+300, 7+900 - 8+000, 10+200 - 10+300, 12+300-12+600 oraz 13+640 - 13+670). W km 3+900 - 4+100 oraz 6+140 - 6+200 wbudowano warstwę ulepszonego podłoża.
- MOP - trwały pace ziemne na MOP strona Lewa i Prawa (wykop, nasyp)
- drogi dojazdowe, poprzeczne, technologiczne - wykonywano nasyp na drodze DD 0+950 P, DD 3+830P oraz DD 0+110P. Wykonywano montaż przepustu wraz z zasypką na drodze DD_8+430L oraz ul.Andersa
Odcinek 2:
- w. Gdynia Wielki Kack - trwały prace ziemne (nasyp: W-WK_L7 (0+220-0+280), W-WK_L1 (0+450-0+500); wykop: W-WK_L3N (0+000-0+050)).
- Trasa Chwaszczyńska - wykop w km 2+900-3+000L oraz km 1+300
- Trasa Kielnieńska - trwały prace ziemne: wykop w km 0+200-0+500; nasyp w km 1+340 - 1+400; warstwa mrozoochronna w km 0+300 - 0+440
- Trasa Główna - prace ziemne w rejonie km 13+960 - 0+120 (wbudowanie WUP).
- ul.Nowowiczlińska - trwały następujące prace w km 0+000 -0+080 oraz 0+170-0+230 - układano krawężnik betonowy 20cm;
wbudowano podbudowa z betonu asfaltowego gr. 12 cm; trwała rozbiórka nawierzchni bitumicznej
- drogi dojazdowe, poprzeczne i technologiczne - wbudowywano WUP o gr. 25 cm oraz wykonywano wykop na drodze DZ_2+260P_TCH.
Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:
• PZGd-73 (km 2+190) (ul.Długa, Kamień) - montaż kotew pod ekrany przeciwolśnieniowe
• WD-78 (km 6+148) (ul.Wczasowa, Koleczkowo) - izolacja MMA ustroju pod kapy
• WS-80 (km 7+513) (ul.Jeziorna, Koleczkowo) - zasypka fundamentu
• WD-82 (km 8+412) (węzeł Koleczkowo - ul.Andersa) - izolacja ustroju MMA pod kapy
• WS-87 (km 11+346) (ul.Rzemieślnicza, Dobrzewino) - zbrojenie fundamentu P1L
• PP-88 (km 12+610) ( ul.Polna, Dobrzewino) - zbroje ścian i stropu JL
Na 2 odcinku prowadzono prace na obiekcie:
• PZDs-90 (km 13+688) - zbrojenie i szalowanie korpusu P1L; betonowanie korpusu P1P; betonowanie fundamentu P2P
• WD-91 (km 0+144 Tr.K.) - chudy beton P1 P2 P3
• WD-92 (km 0+834 Tr.K.) - zbrojenie szalowanie skrzydeł P5
• WD-93 (km 1+287 Tr.K.) - zbrojenie szalowanie korpusu P1P; betonowanie korpusu P1P
• WD-94 (km 1+427 Tr.K.) - betonowanie ustroju JP
• WD-95 (km 0+747 Tr.Ch.) - zbrojenie szalowanie ustroju nośnego
• KD-99 (km 3+716 Tr.Ch.) - zbrojenie ustroju nośnego
• WS-102 (km 320+425 ZOT) - zbrojenie ZRP
• WD-103 (km 320+671 ZOT) - montaż dylatacji
• WS-104 (km 319+724 ZOT) - montaż dylatacji ZRL; zasypka przyczółek P1 i P3 ZRP
Obiekty WD-90 - WD-95 znajdują się przy planowanym węźle Chwaszczyno. Wszystkie obiekty 100+ znajdują się przy istniejącej obwodnicy, KD-99 – kładka nad ul.Chwaszczyńską
Branża sanitarna – na odcinku 1 prowadzono prace w rejonie MOP PD ( kanalizacja sanitarna KS-1 oraz deszczowa S5A); kontynuowano prace na sieci kanalizacji deszczowej 6c ( km 5+310) oraz KD14 (km 12+900) oraz KD15 (km 12+970). Na odcinku 2 kontynuowano prace na sieci kanalizacji sanitarnej PKS-1 (ul.Chwaszczyńska) oraz sieci wodociągowej PW-15 (ul.Nowowiczlińska), PW-16 (ul.Oliwkowa) oraz PW-19 (łącznik Krzemowa - Starochwaszczyńska); kontynuowano prace na sieci wodociągowej W-1 (ul.Rdestowa). Prowadzono roboty na sieci gazowej niskiego i średniego ciśnienia PG-5 (rejon ul. Chwaszczyńska) oraz PG-12 (okolice ul. Górniczej) . Prowadzono roboty na sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ZOT oraz ul.Chwaszczyńskiej, ul.Krzemowej.
Branża elektroenergetyczna - trwała budowa przepustów w rejonie WS-104 oraz budowa kabli oświetleniowych na ul. Nowowiczlińskiej - WKL1N, WKL2N, WKL4N.
Branża teletechniczna - trwała budowa kanalizacji Netia i ORANGE (ul. Nowowiczlińska - Chwaszczyńska).
Branża melioracyjna - prace nad umocnieniem rowu w km 5+600 oraz montaż przepustu wraz z zasypką na ul.Chłopskiej
Kontynuowano prace związane z osnową geodezyjną i z bieżącą obsługą budowy.