Opis wykonywanych Prac Projektowych
Branża drogowa - prowadzono prace nad KNA. Przygotowywano odpowiedzi na uwagi do PW ekranów pochłaniających i dla odc.1 i 2.
Branża mostowa - prowadzono prace nad KNA
Branża sanitarna - na odcinku 1 monitowano w sprawie uzgodnienia projektu wykonawczego stacji podnoszenia ciśnienia odcinek 1 przez GPK, przygotowywano odpowiedzi na KNA oraz na pytania Wykonawcy. Na odcinku 2 przygotowywano projekt sięgaczy do podłączenia stacji benzynowej; przygotowywano odpowiedzi na KNA.
Branża elektroenergetyczna - na odcinku 1 prowadzono prace nad KNA. Na odcinku 2 trwały prace nad projektami wykonawczymi tom IV/3a, IV/3b oraz IV/3c. Oczekiwano na warunki przyłączeniowe z Energa Operator S.A.;
Branża teletechniczna - prowadzono prace nad KNA.
Branża melioracyjna - prowadzono prace nad KNA.
Branża geotechniczna - na odcinku 1 i 2 na bieżąco analizowano i odpowiadano na przekazywane pisma oraz ZDP.
Branża architektoniczna - prowadzono prace KNA.
Branża geodezyjna - prace zakończono.
Branża geologiczna – prace zakończono.
Ochrona środowiska i branża zieleni - prowadzono prace nad KNA.
Opis wykonywanych Robót
W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty:
- Trasa Główna - w km 0+350 trwała wymiana gruntu; nasyp w km 4+500 oraz w km 1+900; wykop w km 1+900 oraz w km 0+200 - 0+300; Podbudowa z betonu C5/6 - km 3+150 - 3+400.
Układano warstwę mrozoochronną w km 7+600 - 7+800 oraz 11+480-11+700; Wykonano podbudowę zasadnicza w km 10+900 - 11+300 oraz w km 12+300 - 12+550;Układano materac geosyntetyczny
w km 12+950 - 13+030; Kontynuowano montaż barier.
- MOP - trwały prace ziemne (MOP P - nasyp; MOP L - wykop)
- drogi dojazdowe, poprzeczne i technologiczne - na drodze DG4-8 oraz DD 11+460L układano warstwę mrozoochronną; na drodze DD 0+110L wykonywano roboty ziemne.
Odcinek 2:
- w. Gdynia Wielki Kack - na łącznicy W-WK_L3 - wykonywano podbudowa z betonu C5/6 gr. 15 cm oraz układano warstwę mrozoochronną (km 0+450-0+740); Na odcinku CH L2 i CH L3
układano warstwę ulepszonego podłoża; Na odcinku CH L8 trwały prace ziemne.
- Trasa Chwaszczyńska - w km 3+800 - 3+950L kontynuowano prace ziemne (nasyp) oraz ułożono warstwę ulepszonego podłoża od grubości 25 cm; W km 0+600 - 0+900 prowadzono prace
ziemne (wykop)
- Trasa Kielnieńska - wykonano warstwę ulepszonego podłoża w km 1+600 - 1+700
- drogi dojazdowe, poprzeczne i technologiczne - układano krawężniki betonowe 15x30, układano WUP o gr. 25 cm oraz WM C 1,5/2,0 o gr. 22 cm w ciągu ul.Rdestowa-Krzemowa;
Na odcinku DL 06 Lipowa trwało odhumusowanie podłoża.
- ZOT - wykonywano humusowanie skarp w km ZOT ZRP 0+000-0+300 oraz w km 318-870 - 319+600 P; układano WM w km 318+870 - 319+600 L; Wykonano podbudowę z betonu C5/6 o gr. 15 cm
w km 318+870 - 319+600 L.
Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:
• WD-70 (km 0+450) (ul.Klonowa, Szemud) - zasypki; betonowanie kap chodnikowych
• WD-72 (km 1+374) (ul.Myśliwska, Szemud) - zasypki; montaż desek gzymsowych oraz krawężników na ustroju
• PZGd-73 (km 2+190) (ul.Długa, Kamień) - montaż kolektora wraz z podłączeniem do studni
• WD-75 (km 3+441) (ul.Pod Lasem, Kamień) - betonowanie skrzydła P3.2; zbrojenie ustroju nośnego
• ES-77 (km 5+050) (ul.Kwiatowa, Kamień) - chudy beton pod płyty przejściowe
• WD-78 (km 6+148) (ul.Wczasowa, Koleczkowo) - zasypki; betonowanie kap chodnikowych
• WS-80 (km 7+513) (ul.Jeziorna, Koleczkowo) - zasypki; zbrojenie ustroju nośnego; chudy beton pod płyty przejściowe; izolacja bitumiczno-lateksowa P1
• MS-81 (km 7+792) (ok.ul.Jeziornej, Koleczkowo) - montaż łożysk JP
• PP-84 (km 10+249) (km ok. ul.Wołoszyna, Bojano)- zasypki
• WS-87 (km 11+346) (ul.Rzemieślnicza, Dobrzewino) - zbrojenie korpusu P1P; betonowanie korpusu P2L
• PP-88 (km 12+610) (ul.Polna, Dobrzewino) - zasypki fundamentów
Na 2 odcinku prowadzono prace na obiekcie:
• PZDs-90 (km 13+688 S6) - betonowanie skrzydła P2L; szalowanie zbrojenie skrzydła P2L; izolacja fundamentów
• WD-91 (km 0+144 Tr.Ch.) - zbrojenie szalowanie korpusu P3; zbrojenie szalowanie ciosów P1
• WD-93 (km 1+287 Tr.K.) - zasypka P3; zbrojenie ustroju nośnego JL
• WD-94 (km 1+427 Tr.K.) - zasypka powyżej drenażu
• WD-95 (km 0+747 TR. Ch.) - zasypki do poziomu drenażu
• WS-102 (km 320+425 ZOT ZRP) - zasypka P1 P3 ZPR
• WS-105 ZRP (km 320+769 ZOT)- zasypka przyczółków P1 P2 ZRP
Obiekty WD-90 - WD-95 znajdują się przy planowanym węźle Chwaszczyno. Wszystkie obiekty 100+ znajdują się przy istniejącej obwodnicy, KD-99 – kładka nad ul.Chwaszczyńską
Branża sanitarna – na odcinku 1 trwały prace na sieci kanalizacji deszczowej KD-35 oraz montowanie studni(km 8+410); W obszarze MOP Południe trwały prace nad kanalizacją sanitarną tłoczoną KS-1. Dodatkowo wykonywano wpusty i przykanaliki, montaż kratek żeliwnych, pierścieni odciążających i pokryw oraz utworzenie wylotu do rowów. Na odcinku 2 kontynuowano prace nad siecią kanalizacji deszczowej - KD-91 (ul. Polna), KD-76 (ul. Chwaszczyńska), KD-80 (ul. Źródło Marii), KD-84 (ul. Nowa Rdestowa) oraz prace w rejonie ZOT (KD-51, KD-46, KD-47); trwały prace nad siecią wodociągową - w ciagu ul. Chwaszczyńskiej (PW-15) oraz ul.Rdestowej (W-1). Trwały prace na sieci kanalizacji sanitarnej KS-1(ul.Nowa Rdestowa) oraz nad siecią gazową niskiego i średniego ciśnienia PG-5(ul. Chwaszczyńska)
Branża elektroenergetyczna - na odcinku 2 trwała budowa kabli i fundamentów oświetleniowych (węzeł Wielki Kack).
Branża teletechniczna - na odcinku 2 trwało przyłączanie kabli NETIA przy Peugeot i WEBER.
Branża melioracyjna - na odcinku 2 poprawiano skarpy rowu oraz wykonano odhumusowanie (w km 5+600)
Branża ogólnobudowlana - wykonywano odtworzenie ściany budynku PKM.
Ekrany - na odcinku 1 wykonano fundamenty ekranów 25L i 30P; Wykonano montaż słupów wraz z wykonaniem głowicy pod ekranem 30P.