Opis wykonywanych Prac Projektowych
Branża drogowa - prowadzono prace nad KNA. Przygotowywano odpowiedzi na uwagi do PW ekranów pochłaniających oraz ekranów odbijających dla odc.1 i 2. Przygotowywanie materiałów potrzebnych do zatwierdzenia PSOR
Branża mostowa - prowadzono prace nad KNA
Branża sanitarna - na odcinku 1 prowadzono prace nad KNA; na odcinku 2 trwała analiza konieczności dodatkowego odwodnienia przy ul. Starochwaszczyńskiej. Przygotowywano korektę projektu sięgaczy do podłączenia stacji benzynowej do uzgodnienia przez Gestorów.
Branża elektroenergetyczna - na odcinku 2 trwały prace nad projektami wykonawczymi tom IV/6c oraz VI/6g. Opiniowano trasy przyłączy kablowych.
Branża teletechniczna - prowadzono prace nad KNA.
Branża melioracyjna - prowadzono prace nad KNA.
Branża geotechniczna - na bieżąco analizowano i odpowiadano na przekazywane pisma oraz ZDP.
Branża architektoniczna - prowadzono prace nad KNA.
Branża geodezyjna - prace zakończono.
Branża geologiczna – prace zakończono.
Ochrona środowiska i branża zieleni - prowadzono prace nad KNA.
Opis wykonywanych Robót
W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty:
- Trasa Główna:
0+200 wykop
0+350 nasyp
4+400 - 4+600 Nasyp przeciążeniowy
7+600 - 7+800 podbudowa zasadnicza
12+950 - 13+030 nasyp przeciążeniowy
13+650 nasyp
7+600 - 7+740 ścieki ślizgowe
0+000 - 0+130 podbudowa zasadnicza
1+400 - 1+420 podbudowa pomocnicza
1+400 - 1+420 podbudowa zasadnicza
- drogi dojazdowe, poprzeczne i technologiczne:
DG 4-8 podbudowa zasadnicza
DD 11+460L podbudowa zasadnicza
Odcinek 2:
- w. Gdynia Wielki Kack:
RD L2 podbudowa zasadnicza
RD L2 Wykop
- w. Chwaszczyno:
W CH L3 0+000 - 0+400 podbudowa zasadnicza
W CH L2 1+050 - 1+240 podbudowa zasadnicza
W CH L2 1+240 1+412 Podbudowa z betonu C5/6 gr. 15 cm
W CH L3 0+000 - 0+400 ścieki ślizgowe
W CH L5 cieki ślizgowe
- Trasa Chwaszczyńska:
2+800 - 3+100 wykop
0+700 - 0+800 WUP
1+100 - 1+420 rozbiórka nawierzchni
1+570 - 1+660 Warstwa mrozoochronna
1+570 - 1+660 Podbudowa z betonu C5/6 gr. 15 cm
- Trasa Główna:
13+770 - 13+930 WUP
- drogi dojazdowe, poprzeczne i technologiczne:
Rdestowa-krzemowa podbudowa zasadnicza
RD L2 podbudowa zasadnicza
RD L2 Wykop
DL 06 Lipowa Wykop
DL 06 Lipowa Nasyp
- ZOT:
319+800 - 320+000 WUP
Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:
• WD-70 (km 0+450) (ul.Klonowa, Szemud) - Zbrojenie płyt przejściowych; Betonowanie płyt przejściowych
• WD-72 (km 1+374) (ul.Myśliwska, Szemud) - montaż desek gzymsowych; betonowanie kap chodnikowych
• WD-75 (km 3+441) (ul.Pod Lasem, Kamień) - montaż wpustów i sączków; Przygotowanie korpusów do izolacji P1 i P3
• ES-77 (km 5+050) (ul.Kwiatowa, Kamień) - Montaż łożysk JL + JP; Zasypki
• WD-78 (km 6+148) (ul.Wczasowa, Koleczkowo) - Zbrojenie kap na skrzydłach
• WS-80 (km 7+513) (ul.Jeziorna, Koleczkowo) - montaż wpustów i sączków; zasypki
• MS-81 (km 7+792) (ok.ul.Jeziornej, Koleczkowo) - Zbrojenie kap JL;
• PP-84 (km 10+249) (km ok. ul.Wołoszyna, Bojano)- Betonowanie płyt przejściowych;
• WS-87 (km 11+346) (ul.Rzemieślnicza, Dobrzewino) - Zbrojenie skrzydła P1L;
• PP-88 (km 12+610) (ul.Polna, Dobrzewino) - Zasypki
Na 2 odcinku prowadzono prace na obiekcie:
• PZDs-90 (km 13+688) - Zasypki
• WD-91 (km 0+144 Tr.Ch.) - Poprzecznica P1 zbrojenie + deskowanie; P3 ciosy podłożyskowe
• WD-92 (km 0+144 Tr.K.) - Szalowanie i zbrojenie ustroju; Zbrojenie+ deskowanie fundamentu MOP5
• WD-93 (km 1+287 Tr.K.) - szalowanie i zbrojenie skrzydła P1P; Betonowanie skrzydła P1P; Zbrojenie i szalowanie ustroju JP
• WD-94 (km 1+427 Tr.K.) - zasypka powyżej drenażu; montaż dylatacji modułowych; betonowanie podwalin P1P P2L
• WD-95 (km 0+747 TR. Ch.) - zasypka powyżej drenażu
• KD-99 (km 3+716 Tr.Ch.) - Zasypki
• WD-102 (km 320+425 ZOT) - Zbrojenie kap chodnikowych ZRP; montaż kotew talerzowych; ustawianie krawężników na ustroju
• WD-103 (km 320+671 ZOT) - Przygotowanie kap chodnikowych do przygotowania nawierzchni; Układanie asfaltu lanego ZRP
• WS-104 (km 319+724 ZOT) - Wykonanie izolacji nawierzchni na kapach chodnikowych
• WS-105 (km 320+769 ZOT) - Zasypka ZRP
• WD-106 (km 321+127 ZOT) - betonowanie kap chodnikowych
Obiekty WD-90 - WD-95 znajdują się przy planowanym węźle Chwaszczyno. Wszystkie obiekty 100+ znajdują się przy istniejącej obwodnicy, KD-99 – kładka nad ul.Chwaszczyńską
Branża sanitarna – na odcinku 1 trwały prace w rejonie MOP (KD oraz kanalizacja sanitarna). Dodatkowo trwały prace nad kanalizacją wodociągową w km 3+377 (PW-5), km 3+763 (PW-6) oraz w km 8+300 (PW-9). Kontynuowano prace nad wykonywaniem wpustów i przykanalików, montaż pierścieni odciążających i pokryw. Na odcinku 2 kontynuowano prace nad siecią kanalizacji deszczowej kanał KD-76 oraz KD-26, KD-29 (ul. Chwaszczyńska), KD-80 ( w rejonie ul.Żródlo Marii), KD-91 (ul.Polna) oraz w ciągu ul.Nowej Rdestowej (KD-85); prowadzono prace na sieci kanalizacji sanitarnej PKS-1 (ul.Rdestowa). Kontynuowano prace na sieci wodociągowej PW-15 (ul.Chwaszczyńska oraz ZOT). Prowadzono roboty na sieci ciepłowniczej PSC-4a (rejon Polifarb).
Branża elektroenergetyczna - trwała budowa kabli oświetleniowych na w. Koleczkowo. Na odcinku 2 trwał montaż urządzeń w podstacjach trakcyjnych
Branża melioracyjna - wykonywano drenaż w rejonie MOP. Trwało umocnienie rowu w km 3+300
Branża ogólnobudowlana - na odcinku 1 trwały prace nad stawieniem ścian i zasypek fundamentów dla budynków MOP (prawy i lewy)
Ekrany - na odcinku 1 i 2 trwał montaż słupów wraz z wykonaniem głowicy oraz fundamenty dla ekranów 12P, 13P, 25L, 30P, 31P.