Opis wykonywanych Prac Projektowych
Branża drogowa - prowadzono prace nad KNA. Trwała praca nad PW ekranów pochłaniających oraz ekranów odbijających dla odc.1 i 2.
Branża mostowa - prowadzono prace nad KNA
Branża sanitarna - na odcinku 1 prowadzono prace nad KNA; wprowadzano zmiany do PW stacji podnoszenia ciśnienia; na odcinku 2 opracowywano trwało uzgodnienie projektu sięgaczy do podłączenia stacji benzynowej - kanalizacji deszczowej
Branża elektroenergetyczna - na odcinku 2 trwały pracy nad PW TOM IV/3b, IV/3c oraz IV/3d. Oczekiwano na decyzję w sprawie barwy światła oświetlenia iluminacyjnego - Tom IV/2e Oświetlenie Iluminacyjne KD99
Branża teletechniczna - prowadzono prace nad KNA.
Branża melioracyjna - prowadzono prace nad KNA.
Branża geotechniczna - na bieżąco analizowano i odpowiadano na przekazywane pisma oraz ZDP.
Branża architektoniczna - prowadzono prace nad KNA.
Branża geodezyjna - prace zakończono.
Branża geologiczna – prace zakończono.
Ochrona środowiska i branża zieleni - prowadzono prace nad KNA.
Opis wykonywanych Robót
W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty:
- Trasa Główna:
0+150 - 0+300 wykop
0+350 - 0+500 nasyp
3+400 - 3+600 Warstwa mrozoochronna
3+400 - 3+600 podbudowa pomocnicza
3+800- 3+900 podbudowa pomocnicza
4+600 - 5+000 Humusowanie skarp
10+200 - 10+300 nasyp
12+550 - 12+700 nasyp
12+700 - 12+950 Warstwa mrozoochronna
13+420 - 13+570 Warstwa mrozoochronna
3+900 - 4+200 drenaż
- MOP:
MOP L nasyp
- Dojazdowe, poprzeczne i technologiczne:
DD 3+830P Warstwa mrozoochronna
DD 3+830P podbudowa zasadnicza
DD 11+460 L podbudowa zasadnicza
Odcinek 2:
- w. Gdynia Wielki Kack:
W WK L7 Humusowanie skarp
W WK L7 pobocza
ZOT ZRP pobocza
- w. Chwaszczyno:
W CH L7 Warstwa mrozoochronna
W CH L2 Warstwa mrozoochronna
- Trasa Chwaszczyńska:
2+800 - 3+100 wykop
0+600 - 0+700 WUP
1+300 - 1+660 ściek drogowy
0+600 - 1+100 wykop
- Trasa Kielnieńska:
0+700 - 0+800 wykop
0+900 - 1+100 Warstwa mrozoochronna
- ZOT:
319+700 - 320+050 podbudowa pomocnicza
320+700 - 320+950 podbudowa pomocnicza
Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:
• WD-70 (km 0+450) (ul.Klonowa, Szemud) - montaż krawężników - kapy na skrzydłach; montaż desek gzymsowych - kapy na skrzydłach;
• WD-72 (km 1+374) (ul.Myśliwska, Szemud) - montaż desek gzymsowych - kapy na skrzydłach; montaż krawężników - kapy na skrzydłach
• PZGd-73 (km 2+190) (ul.Długa, Kamień) - zasypka podpory P2
• WD-75 (km 3+441) (ul.Pod Lasem, Kamień) - montaż wpustów; Przygotowanie korpusów do izolacji P1 i P3; izolacja cienka fundamentu P2; betonowanie podwaliny stożka P1
• ES-77 (km 5+050) (ul.Kwiatowa, Kamień) - montaż łożysk JP; montaż krawężników JL
• WD-78 (km 6+148) (ul.Wczasowa, Koleczkowo) - betonowanie kap na skrzydłach
• WS-80 (km 7+513) (ul.Jeziorna, Koleczkowo) - montaż krawężników i desek gzymsowych; zbrojenie kap na ustroju; zbrojenie płyt przejściowych; betonowanie płyt przejściowych
• MS-81 (km 7+792) (ok.ul.Jeziornej, Koleczkowo) - zbrojenie szalowanie kap chodnikowych JP; montaż desek gzymsowych i krawężników
• WD-82 (km 8+412) (w. Koleczkowo - ul.Andersa) - wykonanie żywic na kapach
• PP-84 (km 10+249) (ok.ul.Wołoszyna, Bojano) - wykonanie żywic na gzymsach
• WS-87 (km 11+346) (ul.Rzemieślnicza, Dobrzewino) - zbrojenie szalowanie skrzydła P1P
• PP-88 (km 12+610) (ul.Polna, Dobrzewino) - zasypka; chudy beton pod płyty przejściowe
Odcinek 2:
• PZDs-90 (km 13+688) - zbrojenie szalowanie ustroju nośnego JL
• WD-91 (km 0+144 Tr.Ch.) - betonowanie fundamentu muru oporowego MO-P5
• WD-93 (km 1+287 Tr.K.) - wykonanie izolacji bitumiczno-lateksowej P1; betonowanie wnęk dylatacyjnych
• WD-94 (km 1+427 Tr.K.) - zbrojenie kap chodnikowych; betonowanie wnęk dylatacyjnych
• WD-95 (km 0+747 Tr. Ch.) - wykonanie zasypki powyżej drenażu; chudy beton płyty przejściowej P1; szalowanie zbrojenie wnęk dylatacyjnych
• WD-100 (km 4+173 Tr.Ch.) - umocnienia stożków
• WD-101 (km 4+500 Tr. Ch.) - umocnienia stożków
• WD-103 (km 320+671 ZOT) - umocnienia stożków; obrukowania stożków
• WS-104 (km 319+724 ZOT) - umocnienia stożków; obrukowania stożków
Obiekty WD-90 - WD-95 znajdują się przy planowanym węźle Chwaszczyno. Wszystkie obiekty 100+ znajdują się przy istniejącej obwodnicy, KD-99 – kładka nad ul.Chwaszczyńską
Branża sanitarna – na odcinku 1 trwały prace nad siecią wodociągową PW-5 (km 3+377); kanalizacją deszczową KD-6(km 5+070), KD-10D (km 10+228) oraz 7c (km 7+500). Dodatkowo trwały prace przy montażu wpustów i przykanalików, trwał montaż pierścieni odciążających i pokryw. Na odcinku 2 kontynuowano prace nad siecią kanalizacji deszczowej - KD-26(ul.Chwaszczyńska), KD-18 (Łącznica W_CHW_L2), KD-76 (ul.Chwaszczyńska) oraz KD-80 (ul.Źródło Marii).
Trwały prace nad siecią kanalizacji sanitarnej KS-1 (w ciągu ul. Rdestowej/ Nowej Rdestowej). Prowadzono prace na sieci wodociągowej W-1 (ul.Rdestowa) oraz PW-15 (ul.Rdestowa/ Chwaszczyńska), PW-18 (ul.Źródło Marii). W ciagu ul.Rdestowej trwały prace nad sieci kanalizacji sanitarnej - przyłącza KS-10, KS-13, KS-14, KS-16, KS-21, KS-36
Branża elektroenergetyczna - trwała budowa kabli oświetleniowych w rejonie MOP, w ciągu ZOT budowano zasilanie SZR oraz kontynuowano budowę słupów trakcyjnych w ciągu ul.Nowowiczlińska - Chwaszczyńska
Branża melioracyjna - wykonywano drenaż w km 3+900-4+200.
Branża ogólnobudowlana:
MOP PN i PD montaż belek stropowych
MOP PN i PD zbrojenie płyty stropowej
MOP PN betonowanie płyty stropowej
Ekrany - na odcinku 1 i 2 trwały prace w następującym zakresie:
Ekran 9L montaż słupów wraz z wykonaniem głowicy
Ekran 13P montaż słupów wraz z wykonaniem głowicy
Ekran 25L fundament
Ekran 32L fundament
Ekran 25L montaż podwalin
Ekran 31P montaż podwalin
SOR - kontynuowano montaż barier na obu odcinkach.