Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

20/11/2018 r.

WARTOŚĆ CAŁKOWITA KONTRAKTU

817 110 153,92 zł

WYSOKOŚĆ DOFINANSOWANIA Z UNII EUROPEJSKIEJ

984 169 193,39 zł

Tydzień 34

Opis wykonywanych Prac Projektowych
Branża drogowa - prowadzono prace nad KNA; przygotowano prace nad PW ekranów pochłaniających oraz odbijających dla odc. 1 i 2;
Branża mostowa  - prowadzono prace nad KNA;
Branża sanitarna  - na obu odcinkach prowadzono prace nad KNA
Branża elektroenergetyczna  - na obu odcinkach prowadzono prace nad KNA; również na odcinku 2  uzgadniano barwy oświetlenia iluminacyjnego; trwały prace nad PW  IV/6E oraz  IV/6D
Branża teletechniczna - na odcinku 1 i 2 prowadzono prace nad KNA
Branża melioracyjna  -  prowadzono prace nad KNA.
Branża geotechniczna  - na odcinku 1 i 2 na bieżąco analizowano i odpowiadano na przekazywanie pisma oraz ZDP.
Branża geodezyjna - prace zakończono.
Branża geologiczna – prace zakończono.
Ochrona środowiska i branża zieleni  - prowadzono prace nad KNA.

Opis wykonywanych Robót
W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty:
- Trasa Główna:     
     3+400 - 4+200    drenaż
    3+400 - 3+600    podbudowa pomocnicza
    4+200 - 4+300     WUP
    10+100 10+400    podbudowa zasadnicza
    12+700 -12+900    Warstwa mrozoochronna
    12+550 - 12+700    nasyp
- MOP:
    MOP L            nasyp
- Dojazdowe, poprzeczne i technologiczne:
    DD 11+390P    wykop    
    DG 4-8        roboty brukarskie
Odcinek 2:
- Węzły:
    RD L2        Warstwa mrozoochronna
    RD L1        Warstwa mrozoochronna
    W CHW L6    Nasyp
    W CHW L2     Warstwa mrozoochronna
    W CHW L7    Warstwa mrozoochronna
- Trasa Chwaszczyńska:
    5+000    Platforma robocza dla zbiorników ZR 5.1/2 ZR 5.2/2
    3+500 - 3+700    skarpowanie i humusowanie
    2+600 - 3+000    Warstwa mrozoochronna
    0+606 - 0+720    podbudowa pomocnicza
    0+900 - 1+100    wykop
- Trasa Kielnieńska:
    0+700 - 0+800    wykop
    0+900 - 1+080    Warstwa mrozoochronna
    1+445 - 1+560    podbudowa zasadnicza
- Trasa Główna:
    13+700    Nasyp
- drogi dojazdowe, poprzeczne i technologiczne:
    DL 06    Nasyp
- ZOT:
    łącznice    Rozbiórka nawierzchni
    WS 102        wykop
Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:
• WD-70 (km 0+450) (ul.Klonowa, Szemud) - wykonano warstwę wiążącą i ścieralną; betonowanie kap na skrzydłach;
• WD-72 (km 1+374) (ul.Myśliwska, Szemud) - wykonano warstwę ścieralną;
• WD-75 (km 3+441) (ul.Pod Lasem, Kamień) - wykonanie montaż łożysk oraz izolację grubą za przyczółkami;
• ES-77 (km 5+050) (ul.Kwiatowa, Kamień) - wykonano betonowanie płyt przejściowych P1L i P1P oraz zamontowano dylatację JP;
• WS-80 (km 7+513) (ul.Jeziorna, Koleczkowo) - ustawiono krawężniki i deski gzymsowe;
• MS-81 (km 7+792) (ok.ul.Jeziornej, Koleczkowo) - wykonano kapy chodnikowe oraz betonowanie JP;
• WS-87 (km 11+346) (ul.Rzemieślnicza, Dobrzewino) - wykonano zbrojenie szalowanie skrzydła P2L, wykonanie izolacji cienkiej P1 oraz zbrojenie ustroju nośnego.
Odcinek 2:
• PZDs-90 (km 13+688) - betonowanie ustroju nośnego;
• WD-91 (km 0+144 Tr.Ch.) - wykonano zbrojenie ustroju nośnego oraz skrzydła P1, betonowanie skrzydła P1;
• WD-92 (km 0+144 Tr.K.) - rozszalowanie ustroju nośnego, zasypka podpory P1;
• WD-93 (km 1+287 Tr.K.) - betonowanie ustroju nośnego, wykonano zasypkę podpory P1, wykonanie iniekcji kanałów kablowych;
• WD-94 (km 1+427 Tr.K.) - betonowanie kap chodnikowych JL, szalowanie i zbrojenie kap chodnikowych na skrzydłach;
• WD-95 (km 0+747 Tr. Ch.) - zbrojenie kap chodnikowych, szalowanie i zbrojenie kapo chodnikowych na skrzydłach;
• KD-99 (km 3+716 Tr.Ch.) - zasypka przyczółków P1 i P4;
• WD-102 (km 320+425 ZOT) - wykonano zbrojenie stref zakotwień i betonowanie oraz zbrojenie ścianek zaplecznych w rejonie ZRP, wykonano rozbiórkę istniejącego wiaduktu;
• WS-105 (km 320+769 ZOT) - przygotowano powierzchnię ustroju pod izolację MMA oraz wykonano izolację MMA na ustroju; w rejonie ZRP wykonano zbrojenie kap chodnikowych na skrzydłach.
Branża sanitarna – na odcinku 1 trwały prace nad siecią wodociągową PW-6 (km 3+763) oraz siecią kanalizacji deszczowej KD-4E (rejon MOP L), KD-5A (w km 4+475) oraz KD-6 (w km 5+070). Dodatkowo montowano wpusty, przykanaliki, kratki żeliwne oraz pierścienie odciążające i pokrywy. Na odcinku 2 prowadzono prace nad siecią gazową niskiego i średniego ciśnienia PG-5 (ul. Chwaszczyńska); prowadzono prace nad siecią kanalizacji deszczowej w zakresie GDDKiA (rejon ZOT, ul. Źródło Marii) - kanał KD-14 (Trasa Chwaszczyńska), kanał KD-91 (ul. Nowa Rdestowa), kanał KD-76 (ul. Chwaszczyńska), kanał KD-8 (w. Chwaszczyno), KD-49 i KD-50(rejon ZOT); prowadzono prace nad siecią kanalizacji sanitarnej KS-1 (ul. Rdestowa, ul. Nowa Rdestowa); trwały prace nad siecią wodociągową PW-15 (rejon ZOT)  oraz PW-18 (ul. Źródło Marii); wykonywano prace nad siecią kanalizacji sanitarnej KS-1 (ul. Nowa Rdestowa); wykonano próbę ciśnieniową sieci wodociągowej PW-15 (ul. Chwaszczyńska, rejon GPZ).
Branża elektroenergetyczna - na odcinku 1 trawa budowa oświetlenia drogowego WD-70, WD-72, WD-78 (słupy i kable).
Branża ogólnobudowlana - na odcinku 1 trwało murowanie ścianek działowych w rejonie MOP PN oraz montaż i betonowanie stropu w rejonie MOP PD.
Ekrany - trwały prace w następującym zakresie:
           Odcinek 1:
                15 P    zagęszczanie przy głowicach
                16L    zagęszczanie przy głowicach
           Odcinek 2:
                Ekran 25L    montaż słupów wraz z wykonaniem głowicy
                Ekran 26 P    montaż słupów wraz z wykonaniem głowicy
                Ekran 32 L    montaż słupów wraz z wykonaniem głowicy
                Ekran 25L    montaż podwalin
                Ekran 33 L     montaż podwalin
                Ekran 34 L     montaż podwalin
SOR - na obu odcinkach prowadzono prace nad KNA - kontynuowano montaż barier na odcinku 1.

ZAMAWIAJĄCY
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad 
Oddział w Gdańsku

www.gddkia.gov.pl

INŻYNIER KONTRAKTU
Egis Poland Sp. z o.o.
Warszawa

www.egis-poland.com

WYKONAWCA
Polaqua Sp. z o.o.
Piaseczno

polaqua.pl